יום שלישי, 2 באפריל 2024

חצור הגלילית זכתה השבוע לביקור משמעותי במיוחד -מהחלל לחצור מאת שרית יוכפז



מהחלל לחצור: האסטרונאוט איתן סטיבה

ביקור ב-"שבט סופר" ושמע על הנעדרת- היימנוט 

  מאת שרית יוכפז                                                                                 

חצור הגלילית זכתה השבוע לביקור משמעותי במיוחד. אל בית הספר שבט סופר הגיע לא אחר ממי שהיה לאחרונה בחלל וייצג את מדינת ישראל באחד מרגעי השיא שלה, מדובר בלא אחר מהאסטרונאוט והפילנטרופ איתן סטיבה.


תלמידי שכבת ה' בבית הספר זכו במקום הראשון בתחרות חלל ארצית מטעם "קרן רמון" והאסטרונאוט סטיבה הגיע במיוחד לפגישה עם הילדים ואת המיזם המיוחד שלהם.

מנהל בית הספר חנן פלג וצוותו קיבלו בהתרגשות רבה את האורח המיוחד, ילדי השבט הציגו הצגה מיוחדת על בית הספר, הכינו חידות שהמשותף לכולן הוא איתן סטיבה, הציגו את החללית שבנו ואת חדריה השונים וזכו להרצאה מעוררת השראה על הגשמת חלומות ממי שהגשים חלום לאומי.

איתן סיפר שכילד חלם לעוף וזכה להגשים את חלומו. הוא התלהב מאד מנבחרת החלל ומתלמידי בית הספר המוכשרים. במהלך הביקור, איתן סטיבה נחשף לסיפורה של תלמידת בית הספר הנעדרת מעל לחודש ימים – היימנוט קסאו והתייחס באופן מיוחד וברגישות רבה לאחותה הקטנה הלומדת בבית הספר.


צוות בית הספר הודה למורה אורן ולברקת על ליווי הילדים, למירית עלוש קבסה המלווה את צוות בית הספר זה שנים ו "עוזרת לנו לחלום ולהגשים".

ראש המועצה מיכאל קבסה ציין: " החלל תמיד אתגר את האדם שהרים עיניים מעלה ונשא עיניו, איתן הוא נציגות ישראלית מכובדת מאוד אני מתרגש מאוד שהוא מבקר אותנו כאן, אתם נותנים כנפיים אמיתיות לילדים שלנו, כנפיים של חלומות, הם רואים אותך ומבינים שזה אפשרי.  סטיבה הוא דוגמה להגשמת חלומות ולכך שניתן להשיג כל דבר בנחישות ובדבקות במטרה. אני מודה לצוות בית הספר ולאסטרונאוט הישראלי איתן סטיבה על המפגש החשוב ומעורר ההשראה"

 

צילום: יח"צ
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...