יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

"מציירים חיים" של בנק דיסקונט, בשיתוף אגודת ידידי מד"א בישראל -מאת שרית יוכפז



"מציירים חיים" של בנק דיסקונט, בשיתוף אגודת ידידי מד"א בישראל 
 -מאת שרית יוכפז


ביום שישי האחרון נפתחה התערוכה "מציירים חיים" של בנק דיסקונט, בשיתוף אגודת ידידי מד"א בישראל, במסגרתה מוצגים 120 ציורים שנתרמו על ידי אומנים ישראלים נבחרים. כל ההכנסות ממכירת היצירות יוקדשו לרכישת אופנועי חירום מצילי חיים, שיפעלו במסגרת מגן דוד אדום.

בתערוכה, שמתקיימת במגדל דיסקונט בתל אביב, נמכרו עד כה ציורים בשווי שני אופנועי חירום מצילי חיים. התערוכה תהיה פתוחה עד לסוף השבוע (יום ו' 1.11.19), ובין האמנים שיצירותיהם מוצגות: שי אזולאי, זויה צרק'סקי, נטליה זורבובה, איל אסולין, נירית טקלה, מיכל ממיט וורקה, טל ירושלמי ועוד רבים אחרים.

מערך האופנועים של מד"א הוא נדבך קריטי בהגעה המהירה של החובשים והפראמדיקים אל מטופלים, בין היתר במקרים של פציעות קשות, תאונות דרכים והחייאות, כשכל דקה מבדילה בין חיים למוות. מאות אנשי הרפואה על אופנועי מד"א ברחבי הארץ נותנים מענה רפואי מהיר ומקצועי לחולים ונפגעים, עד להגעת האמבולנס למקום.

אוצרת בנק דיסקונט שולמית נוס: "מרגע שעלה הרעיון לסייע למד"א והחלו שיחות בנושא אירוע ההתרמה, ברוח המסורת של הבנק מיד נרתמנו, וכן גייסנו את מיטב האמנים לפרויקט. מדהים היה לראות את התגייסותם של האמנים שהתחברו לנושא ולמטרה החשובה, והודיעו כי ישתתפו בתערוכה".

מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל: "התמיכה של בנק דיסקונט, לצד הירתמות האומנים למטרה החשובה, מעידה על האחריות והשותפות של כל אזרח, במאמצינו התמידיים לשיפור פני המציאות בתחום הצלת חיים בישראל".

מאת: שרית יוכפז  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

'בשביל הנופלים' מקיים עשרות סיורים ומפגשים ללא תשלום ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', מאת: שרית יוכפז

  'בשביל הנופלים' מציע לציבור הרחב עשרות סיורים ומפגשים  ללא תשלום   ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', בין יום הזיכרון לשואה ו...