יום רביעי, 16 בספטמבר 2020

חדש על המדף ממלכת השינה- לי יאנגאיורים: דריה סינה, הוצאה לאור: אוריון הוצאות ספרים ממליצה שרית יוכפז

 


                                                                            צילום לירון ויסמן


ממלכת השינה- לי יאנג

איורים: דריה סינה, הוצאה לאור: אוריון הוצאות ספרים

"...כאן אנחנו הצעצועים, שומרים עליכם הילדים, בזמן שאתם ישנים..."


נועם אוהב לישון בחברת הצעצועים המפוזרים בחדרו. לי יאנג מזמינה את נועם לטיול ב״ממלכת השינה״, אליו הוא יוצא יחד עם הדובי שלו, כששניהם עטופים בשמיכה. תוך כדי הפנטזיה הלילית הזו, נועם פוגש את הצעצועים שלו בממלכתם הקסומה, והפעם - מתחלפות היוצרות: הצעצועים הם אלה ששומרים על נועם וחבריו הילדים בעודם ישנים שנת ישרים... נועם מבין שלכל דבר יש מקום -  "בלילה ההוא נפרד נועם מהצעצועים שבמיטה, ויחד עם אמא העביר אותם לשידת הלילה שלו. כך הם עדין ישארו קרובים . כל אחד והלילה שלו"

על הסופרת:

לי יאנג, בת 34 (נ+2) למדה תואר ראשון במוסיקה ותואר שני בכלכלה וניהול בלונדון בLondon School of Economics. לי עדיין מעורבת עם האוניברסיטה כ״מנטורית״ לתלמידים מאוכלוסיות מוחלשות וכמרצה אורחת בתואר בחדשנות.

לי מעידה שעוד מילדות תמיד עסקה בכתיבה. כנצר למשוררת הצברית הראשונה אסתר ראב, מלאכת הכתיבה מוכרת לה מהבית ובמגירה נחים להם 40 ספרי ילדים שתרם הבשילו  לכדי פרסום. בשנים האחרונות היא מקדישה את כל כולה לכתיבה.

עם האימהות הגיעה גם ההתעמקות בז׳אנר ספרי הילדים והלמידה על תרומתם לקשר שבין הורים וילדים. "כשהבן שלי היה גורר אחריו שובל של צעצועים וחפצי מעבר למיטה, מדבר עם הבובות ואפילו בונה להן ״מקדשים״, חיפשתי דרכים לעזור לו להירדם עם פחות בלאגן מסביב. רציתי גם שידע  שחשוב לסדר את החדר לפני השינה. המטרה שלי הייתה לא רק לעזור לו להירדם באמצעות הסיפור, אלא גם ללמד אותו שיעור חשוב על הירדמות עצמאית ושינה איכותית".                                                     

   כך נולד הספר "ממלכת השינה" אותה איירה בכישרון רב המאיירת דריה סינה.

מומלץ. 

מחיר הספר:78ש"ח

להשיג ב סטימצקי, צומת ספרים (הנחות לחגים)

ובחנויות מקוונת- https://www.e-vrit.co.il/Product/18528/%D7%9E%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%A9

%D7%99%D7%A0%D7%94

תגובה 1:

'בשביל הנופלים' מקיים עשרות סיורים ומפגשים ללא תשלום ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', מאת: שרית יוכפז

  'בשביל הנופלים' מציע לציבור הרחב עשרות סיורים ומפגשים  ללא תשלום   ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', בין יום הזיכרון לשואה ו...