יום שני, 8 במרץ 2021

צומחים בגוש עציון: סיור ראש המועצה מר שלמה נאמן בגני פרח גוש עציון מאת: שרית יוכפז

 


צומחים בגוש עציון: סיור ראש המועצה מר שלמה נאמן בגני פרח גוש עציון מאת: שרית יוכפז

 

ביום שלישי ה2.3  התקיים סיור בגן השיקומי הראשון בגוש עציון, גן שיקומי 'פרח' שהוקם באלון שבות. הסיור נערך בהשתתפות ראש המועצה מר שלמה נאמן, הנהלת רשת פרח, המנהלת האזורית של רשת פרח ו'בשבילי החינוך' אורית בן עטר, מנהלת הגן השיקומי פרח יהודית סולם, מפקחת משרד החינוך יעל שוורץ, מנהל מחלקת החינוך אבי אלון ומנכ"לית העירייה יפה שטרית.

המשתתפים ערכו סיור בין חדרי ההפעלה המותאמים וחדרי הטיפול, ביניהם חדר הסנוזלן (חדר טיפול רב חושי) ומתחם פיזיותרפיה מתקדם, והכירו את הצוות המקצועי של הגן המטפל בילדים במקצועיות ובמסירות בכלים המתקדמים ביותר. הגן השיקומי 'פרח' מטפל במגוון רחב של לקויות לילדים עם צרכים מיוחדים, ומהווה מרכז שיקומי וטיפולי מקצועי הנותן מענה לילדי החינוך המיוחד בכל יישובי גוש עציון והסביבה.

 

ראש המועצה שלמה נאמן נשא דברים ואמר: "יישר כוח לכל מי ששותף בהפעלת המקום החשוב הזה, תודה מיוחדת להנהלת רשת פרח שבכל מקום בו יש צורך לתת מענה לילדים המיוחדים, היא נמצאת שם. ב'פרח' נותנים מעטפת מקצועית מחבקת של תמיכה וקידום הילדים האלו, שעד היום היו מיטלטלים בדרכים שעות ארוכות, כעת אנו מביאים את החזון שלנו גם לכאן בעז"ה נמשיך להוביל ולפתח יחד את כל התחום השיקומי והשילובי בגוש עציון."

 

רשת פרח לחינוך מיוחד, מפעילה מסגרות חינוכיות ושיקומיות בפריסה ארצית

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...