יום שני, 13 בדצמבר 2021

המדריך לאנשים רגישים מאוד מחברת הספר מל קולינס היא מטפלת קלינית והילרית רוחנית הוצאת אור עם. ממליצה שרית יוכפז

 



המדריך לאנשים רגישים מאוד

 

האם אמרו לכם פעמים רבות שאתם רגישים מדי, שעליכם להפסיק לקחת דברים ללב ולהתחשל?

האם יש לכם רמות הזדהות גבוהות מאוד עם אנשים אחרים? אם אתם נוטים לחשוב לעומק ולעבד רגשות לאורך זמן רב יותר מאשר נראה שעושים אחרים? האם אתם מרגישים שונים מאנשים אחרים או מרגישים לא שייכים, בעיקר במשפחתכם הביולוגית? האם אתם נוטים להרגיש מוצפים בקלות מהסביבה ומהגירויים החושיים וזקוקים לריחוק באופן קבוע?

אם התשובה לשאלות אלה היא "חד משמעית כן"  אז סביר להניח שאתם אנשים רגישים מאוד והספר החדש "המדריך לאנשים רגישים מאוד" מתאים בדיוק לכם. הספר ידריך אתכם כיצד לקבל באהבה את הרגישות המובנית בכם, להכיר בעצמי האותנטי ביותר שלכם ולשגשג בחייכם.

 

"המדריך לאנשים רגישים מאוד" יעצים אתכם ויסייע לכם להכיר בתכונות העיקריות והאתגרים של אנשים רגישים מאוד, לרכוש טווח רחב של אסטרטגיות פרקטיות לניווט ולתיעול של הרגישות שלכם באופן יעיל יותר, למצוא חיבור עם הצד הרוחני שבכם ולמצוא דרך כיצד לחלוק באופן בטוח את התכונות המדהימות שבכם כדי שחייכם יהיו מלאי אושר והגשמה, כפי שמגיע לכם.

 

מחברת הספר מל קולינס היא מטפלת קלינית והילרית רוחנית שמקיימת הרצאות וסדנאות רבות בנושאי אנשים רגישים מאוד.  בתור כזו בעצמה, שעבדה עם אנשים כאלה במסגרת עבודתה וכן במסגרת תפקידה בעבר בהנהלת בית כלא במשך עשר שנים, היא שמה לה למטרה ולייעוד לקדם מודעות לתכונה זו ולראות בה מתנה, לא פגם.

הוצאת אור-עם/ מחיר: 98 שקל

 

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

www.bookme.co.il

מומלץ בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...