יום חמישי, 10 במרץ 2022

לכל צעצוע יש סיפור תערוכת צעצועים לכל המשפחה במוזיאון יפו העתיקה מאת: שרית יוכפז

 



לכל צעצוע יש סיפור

תערוכת צעצועים לכל המשפחה

במוזיאון יפו העתיקה מאת: שרית יוכפז

17 במרץ – 9 באפריל 2022

 

ב-17/3 תיפתח במוזיאון יפו העתיקה התערוכה "לכל צעצוע יש סיפור" – תערוכת צעצועים נוסטלגית המציגה אוספים נדירים של מאות צעצועים משנות ה-20 ועד היום - בובות פח, גיבורי על, צעצועי ספורט, מכוניות, מטוסים, משחקי קופסא ישראליים ועוד. התערוכה מתקיימת בשיתוף האוספים של בית ההבראה לצעצועים בניהולו של בני ירוחם, אשר מזה שנים מטפח אוסף נרחב של פריטים נדירים וצעצועים מרחבי הגלובוס. למבקרים בתערוכה יתאפשר לגלות את סיפורם המופלא של הצעצועים ולהיכנס לעולם מלא קסם ודמיון. התערוכה מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד, ומזמינה את כל המשפחה להתרגש, לשחק, ללמוד ולהצטלם עם הצעצועים!

 

הכניסה לתערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. התערוכה נפתחת בחג הפורים – יום חמישי ה-17/3, החל מהשעה 16:00, ולכן הקהל הרחב מוזמן להגיע לתערוכה בתחפושות הלקוחות מעולם הצעצועים.

 

בשבתות תתקיים בתערוכה פעילות מיוחדת לילדים בתשלום סיור חוויתי הכוללת סדנת יצירת צעצועים! הפעילות תכלול מסע קסום עם נועית אספנית הצעצועים, שתכיר למשתתפים את עולם הצעצועים טרום המחשב והטלוויזיהדרך צעצועי פחמשחקי קופסא, מכוניות ומאות פריטים מיוחדים נוספיםהילדיםההורים וגם הסבא והסבתא יגלו עולם מיוחד של צבעיםמשחק ושעשועולבסוף יצרו צעצוע עץ ייחודי משלהם. בסדנת היצירה המשתתפים מקבלים ערכה ייחודית לתערוכהבכל ערכה חלקי עץ בשלל צורותמהם ירכיב כל ילד/ה רובוט צעצוע ייחודי! כל הפרטים:

·        הפעילות לגילאי 3-5 ו4-6

·        תאריכים: 19.3 (פורים) | 26.3 | 2.4 | 9.4


 

מוזיאון יפו העתיקה, הממוקם בכניסה לעיר העתיקה של יפו, שוכן בבית "הסראיה אל-עתיקה" - בית הממשל העות'מאני הישן. המבנה הייחודי מבחינה ארכיטקטונית והיסטורית, נבנה בראשית המאה ה-18 על שרידי מצודה צלבנית, בעל אולמות עמודים ותקרת קמרונים יפיפייה. לאורך השנה מוצגות במוזיאון תערוכות מתחלפות ומתקיימים בו אירועי תרבות ואמנות מובילים.

 

החברה לפיתוח יפו העתיקה שמה לה למטרה לשמר ולחדש את יפו העתיקה כמרכז תרבות ואמנות פורץ דרך. במסגרת זו מקדמת החברה יצירה מקורית במוזיאון יפו העתיקה, בחללי פופ־אפ בסמטאות ובמוקדים נוספים, שמספקים פלטפורמות חדשות לתמיכה וחשיפה של כישרונות וכוחות יצירתיים הפועלים בקהילת האמנות והעיצוב בישראל.

 

לכל צעצוע יש סיפור
מוזיאון יפו העתיקה | טיילת מפרץ שלמה 10, יפו העתיקה

ימים ושעות פתיחה:

חמישי - 16:00-20:00
שישי - 10:00-16:00

שבת - 14:00-20:00

מאת: שרית יוכפז.צילום: חגי מרום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...