יום חמישי, 9 בנובמבר 2023

התיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות והחל מהשבוע הבא ישוב לקיים אירועים והצגות.מאת שרית יוכפז

 התיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות והחל מהשבוע הבא ישוב לקיים אירועים והצגות.

ב 12.11 ייפתח שבוע קריאת המחזות המקוריים "כאן ועכשיו", במסגרתו יתקיימו קריאות של 5 מחזות מקוריים ע"י שחקני התיאטרון. "כאן ועכשיו" הוא אירוע לפיתוח מחזאות מקורית המתקיים בקאמרי מידי שנה. בין השחקנים שישתתפו בקריאת המחזות השנה: מרים זוהר, רבקה מיכאלי, גילה אלמגור, מיה לנדסמן, עירית קפלן, דביר בנדק, אודיה קורן, רמי ברוך, יצחק חזקיה ורבים אחרים.



שבוע לאחר מכן, ב 19.11, יעלה מופע מוסיקאלי חדש בהשתתפות מיטב שחקני הקאמרי, שיעסוק במצב בישראל ואשר נכתב בימים אלה ממש. התותחים עדיין רועמים והשגרה הברוכה עדיין רחוקה, אבל הנפש זקוקה לנחמה. רגע לפני שהאור יעלה שוב על במת התיאטרון שהוחשכה, נקיים מופע ייחודי שבו שחקני הקאמרי ואמנים אורחים ישירו ויקראו יצירות ברוח הימים האלה. יצירות על מלחמה, יצירות על אחרי המלחמה ויצירות על התקווה לימים טובים יותר. נשיר ביחד, נבכה ואולי אפילו נצחק – כי כולנו, כולנו, זקוקים לחסד.



ב 20.11 תתחדש ההצגה המצליחה "איש הגשם" עם דביר בנדק ודן שפירא בתפקידים הראשיים, ואחריה יתחדשו "מה קרה לעולם" עם אודיה קורן וישי גולן בתפקידים הראשיים ו"נרות יום הולדת" עם אולה שור-סלקטר בתפקיד הראשי.

בהמשך יעלו הצגות חדשות, שחזרות אליהן התקיימו במהלך החודשים האחרונים באופן רציף, בהן חלקה השני של "מלאכים באמריקה" שתוצג לראשונה בישראל, והקלאסיקה "ירמה".



ההצגות והמופעים מעודכנים באתר.

התיאטרון יפעל לפי הנחיות פיקוד העורף.

מחכים לכם.



קופה: 03-6060900

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...