יום ראשון, 14 בינואר 2024

יום ה' 18.1.24 בשעה 19:30 באולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים מאת שרית יוכפז

                     


               

                                בין באר שבע- מאת שרית יוכפז

יום ה' 18.1.24 בשעה 19:30  יום חמישי  בערב באולם הנרי קראון, 
תיאטרון ירושלים 

הסינפונייטה הישראלית באר שבע, הפועלת כבר חמישים ואחת שנים בבירת הנגב ותזמורת הסימפונית ירושלים משתפות פעולה ויתארחו אחת אצל השנייה עם "קונצרט אורח" במהלך העונה 

 

בחמישי הקרוב, תעלה הסינפונייטה הישראלית באר שבע- התזמורת הקלאסית היחידה בדרום, לירושלים בירת ישראל, תחת שרביט המנצח של מאסטרו רני קלדרון, ועם נגן החצוצרה הראשי של התזמורת- אריק אמיתי, יבצעו בקונצרט את הפתיחה לאופרה נישואי פיגרו האלמותית מאת מוצרט, את הקונצ'רטו לחצוצרה מאת היידן, ובחלקו השני של הקונצרט את הסימפוניה השביעית של בטהובן.  

בהמשך העונה, תגיע תזמורת הסימפונית ירושלים להתארח ולנגן בפני תושבי הנגב במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע, ביתה של הסינפונייטה הישראלית ב"ש.  

 

רני קלדרון- מנהלה המוסיקלי של הסינפונייטה הישראלית ב"ש: "אנחנו נרגשים להציג את התזמורת במתכונתה הנוכחית בפני הקהל הירושלמי עם שלוש יצירות מופת משלושה ז׳אנרים שונים של שלושת המלחינים הגדולים של הקלאסיקה הוינאית. אריק אמיתי הוא מהחצוצרנים הטובים בארץ והצטרף כנגן ראשי לתזמורת השנה. אני שמח על כך ומברך על ההזדמנות להופיע אתו בהזדמנות זו". 

 

משתתפים: 

רני קלדרון, מנצח 

אריק אמיתי, חצוצרה 

בתכנית

מוצרט - נישואי פיגרו: פתיחה  

היידן – קונצ׳רטו לחצוצרה 

בטהובן – סימפוניה מס׳ 7 

מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...