יום שלישי, 27 באוגוסט 2024

שבורי לב בהופעה של :חנן בן ארי. מאת שרית יוכפז



                                שבורי לב בהופעה של חנן בן ארי


מול 4000 תושבי נחל שורק, בינהם המשפחות השכולות מהמלחמה האחרונה, הקדיש חנן את השיר שבורי לב לחבריו שנרצחו בכפר עזה ולחללי המועצה שנהרגו במהלך מלחמת "חרבות ברזל"

מעל 4000 תושבי מועצה אזורית נחל שורק וכ100 חיילי תל נוף, בסיס חיל האויר הממוקם בשטח המועצה, הגיעו אמש להופעתו של חנן בן ארי באמפי-דשא ביד בנימין, שסיכמה את אירועי פסטיבל הקיץ.
ההופעה שנפתחה בסרטון הודיה לחיילי המועצה המגוייסים ולתושבים המתנדבים הגיעה לשיאה לקראת סוף הערב, כאשר חנן עלה לשיר את השיר "שבורי לב" ומול אלפי פנסים שנדלקו, הקדיש אות השיר לחבריו שנהרגו בכפר עזה, לישי פיטוסי- בן המועצה שנהרג בקרבות ב7/10 ותאריך יום הולדתו חל באותו ערב של המופע, לאלקנה ויזל שבני משפחתו הינם תושבי המועצה ול7 חללי המועצה נוספים שנפלו במהלך הקרבות בשנה האחרונה ותמונותיהם הוקרנו על המסכים בזמן השיר. אף עין לא נותרה יבשה.
 
שי רייכנר ראש מועצה אזורית נחל שורק:  אני שמח שלמרות המצב הבטחוני הצלחנו להפיק ולשמח את תשובינו בפסטיבל מחזק ומשמח, את המופעים שהיוו שיא הפסטיבל היה חשוב לנו להקדיש ללוחמים ולחיילים הנמצאים במרחב שלנו, לתושבים המגויסים ולמתנדבים הרבים. אני רוצה להודות לחנן בן ארי וצוותו שגילו הבנה ורגישות והסכימו לקחת חלק בהנצחת חללי המועצה במהלך המופע, המחווה חיזקה וריגשה את התושבים ובני המשפחות.




קרדיט: 
תמונות- קרן חמיאל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הקרנת בכורה חגיגית: "מי מפחד מהיהודים הרעים? קריאת ההשכמה של השבעה באוקטובר" בכיכובה של רוואן עוסמאן. מאת: שרית יוכפז

  "מי מפחד מהיהודים הרעים? קריאת ההשכמה של השבעה באוקטובר " בכיכובה של רוואן עוסמאן התקיים בסינמה סיטי ירושלים  הסרט, שיצר...