"ברסנס טרובדור 2025"
רלוונטי
מתמיד
ג'יל
בן דוד מספר
ושר
אורי
בן-צבי
-
גיטרה
ועיבודים
קובי
מידן -
כתיבה
תרגום שיקופיו
קפה
תיאטרון הקאמרי
יום
ה'
18.9.25בשעה
20:00
לכרטיסים
ז'ורז'
ברסנס
השאנסונייר הצרפתי הנון -קונפורמיסט
האאוטסיידר לועג לכל מה שלא אמיתי,
דו
פרצופי ומתחסד וחוזר אל הפשטות של אהבות
נעורים,
של
טוב לב אמיתי ושל טבע ירוק.
ברסנס
תוקף את הממסד שמתגלה בדמויות של אנשי דת
וגם שוטרים ואנשי צבא וכל ארגון
שמנסה
לשלוט באינדיבידואל.
הוא
מבקש מאיתנו לקבל את האחר,
את
הנון קונפורמיסט.
בן-דוד
מזדהה איתו ומרגיש כאאוטסיידר,
שאין
לו חלק בפוליטיקה
בשירו
"חצוצרות
התהילה"
ז'ורז
ברסנס מספר על יחסיו עם הכומר – הוא נותן
לי להגיד Merd
ואני
נותן לו להגיד אמן.
עם
המסר הזה ג'יל
בן-דוד
חוזר לישראל של 2025
ומבקש
כל
כפייה של רעיונות – דתיים בעיקר-
אך
גם אחרים.
השחקן
ג'יל
בן דוד יליד צרפת מרגיש כמוהו,
אאוטסיידר.
הוא
ביטא זאת במשך 30
שנה
בדמות של משה אופניק ברחוב סומסום.
דמות
שמבקשת לחיות בשקט ולבחור את החמצן שהיא
נושמת.
המופע
האינטימי מאפשר לנו שחיים בישראל 2025
למצוא
את הקל הפנימי שלנו בתוך כל הרעש החיצוני
-
המלחמות
החיצוניות והפנימיות.
בשפת המקור העשירה בביצועו של בן-דוד, כתוביות התרגום של קובי מידן, שכתב עימו את המופע, מלווה בגיטרה של אורי בן-צבי. אפשר לחזור לעצמנו, לאנושיות, לנשימה
"הפחד
הגדול שלי הוא שאנשים יפסיקו להיות
מיוחדים.
מתוך
לחץ חברתי,
הם
יתחילו להיות דומים יותר )
ויותר
אחד לשני.
בעיני,
אין
דבר נורא מזה“
ג׳ורג׳ ברסנס בראיון בשנות השבעים.
מומלץ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה