יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

ערבות הדדית בפתחה של השנה החדשה: רשת טיב טעם פותחת את הלב מעניקה לפרויקט "ניצוץ של תקווה" של האגודה למלחמה בסרטן צ'ק בסך של 137,000 . מאת שרית יוכפז


צילום אסף לב
ערבות הדדית בפתחה של השנה החדשה:
רשת טיב טעם פותחת  את הלב  
מעניקה לפרויקט "ניצוץ של תקווה"
של האגודה למלחמה בסרטן צ'ק בסך של 137,000 ₪ .

בכירי  טיב טעם, בניהם: חגי שלום - מנכ"ל  ובעלים, יוסי שלו - סמנכ"ל הסחר והשיווק ורוני גרין - מנהל המכירות ומועדון הלקוחות,  ערכו אמש  אירוע חגיגי  לבכירי האגודה למלחמה בסרטן, המנהלים את פרויקט "ניצוץ של תקווה" – חונכים שהודרכו לסייע לילדים חולי סרטן הנעדרים תכופות מבית הספר, בגין מחלתם, בהשלמת החומר הנלמד. ועוזרים לילדים להישאר מעודכנים ובאותה רמת לימודים של חבריהם לכיתה על אף קשיי מחלה.

במסגרת זו, גייסה הרשת תרומות לארגון וערכה קמפיין בסניפיה למען מודעות לפרויקט "ניצוץ של תקווה" של האגודה למלחמה בסרטן.

במהלך הטקס, שנערך בסניף הדגל ברמת החייל, בת"א, העניקו בכירי טיב טעם להנהלת האגודה למלחמה בסרטן, בראשות מנכ"ל האגודה משה בר- חיים, צ'ק תרומה על סך של 137,000 ₪.

חגי שלום פתח את האירוע ואמר: "לפתוח את השנה בתרומה חשובה זו, ולהבטיח לילדים החולים מגיל הגן ועד סוף התיכון סיוע, ללא ספק זה משמח ומרגש עבורנו  לתת הזדמנות אמיתית להשפיע, לעזור ולהחזיר לקהילה. טיב טעם תמיד שמחה לגייס למען מטרה נעלה זו את משאביה, עובדיה ולקוחותיה, למתן עזרה לעמותות וארגונים ללא מטרת רווח מתוך תחושת שליחות קהילתית ורצון להגיש עזרה לאלו הזקוקים לה".

בתום הטקס, העניק משה בר-חיים, תעודת הוקרה לחגי וציין: "אנו מודים לרשת טיב טעם על נכונותה להירתם למען הפרויקט החיוני, בו משתתפים לאורך השנה מאות ילדים ובני הנוער, המתמודדים עם מחלת הסרטן. פעילותה המגוונת של האגודה למלחמה בסרטן מבוססת על תרומות הציבור בלבד וכעיקרון ללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו. אנו שמחים לקיים שיתופי פעולה עם המגזר העסקי ואנו מוקירים תודה על כך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...