יום שני, 23 בספטמבר 2019

Mary Kay בשיתוף פעולה עם סוכנויות של האו"ם משיקה את מאיץ היזמות לנשים שותפויות אסטרטגיות ישקיעו ביזמות נשית ברחבי העולם/ מאת: שרית יוכפז


Mary Kay בשיתוף פעולה עם סוכנויות של האו"ם משיקה את מאיץ היזמות לנשים

שותפויות אסטרטגיות ישקיעו ביזמות נשית ברחבי העולם


דאלאס,23 בספטמבר 2019,  (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc., תומכת מובילה בהעצמה ויזמות של נשים, הודיעה היום על מאיץ היזמות לנשים, יוזמה רבת שותפים שמיועדת לתת השראה והשכלה ולהעצים נשים יזמות ברחבי העולם. ללא חסמי כשירות להשתתפות, היוזמה פורצת הדרך היא שיתוף פעולה אסטרטגי שפותח בהתייעצות עם שש סוכנויות של האו"ם: UN Women, משרד האו"ם לשותפויות (UNOP), ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינ"ל (ITC), האמנה הגלובלית של האו"ם (UNGC) ותוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP).

המאיץ יציע תוכנית לימוד דיגיטלית מודרכת שמשלימים אותה הכשרה ומנטורינג בשטח. בנוסף, היא תשמש כפלטפורמת תמיכה שתבטל מחסומי יזמות עבור נשים, מאוריינות דיגיטלית ועד לרפורמה בחוקים - כדי לאפשר לנשים להשתתף באופן מלא בצמיחה של הכלכלה המקומית והלאומית שלהן. המאיץ יתמוך בפעילות גלובלית לעודד עסקים ליצור ולהרחיב קשרים עם עסקים בבעלות נשים, כולל רכש תאגידי. הרחבות עתידיות של התוכנית יכללו הזדמנויות מימון שיהיו נגישות לנשים שישלימו את תוכנית הלימודים.

"Mary Kay מעצימה נשים באמצעות יזמות ותומכת בשאיפות שלהן לביטחון ועצמאות פיננסיים כבר יותר מ-56 שנים", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של Mary Kay. "ארגונים מהמגזר הפרטי והציבורי חייבים לפעול יחד כדי להבטיח שלכל הנשים היזמות תהיה גישה לכלים ולהשכלה שהן צריכות כדי להגשים את החלומות שלהן להיות עצמאיות מבחינה פיננסית, ולהרים את המשפחות והקהילות שלהן".

מאיץ היזמות לנשים יהיה זמין בתחילה בשש שפות, ושפות נוספות יגיעו עם התרחבות התוכנית ל-192 מדינות. המאיץ גם יכנס ועדה מייעצת של יזמים, סלבריטאים ותומכים שתפקח על ההרחבה והקידום של התוכנית.

"אישה מיודעת עם כסף בכיס היא אישה מועצמת. מספר הנשים החדשניות שפעילות כיום גדל, והיזמות וההעצמה של נשים נמצאות בעלייה חזקה", אמרה פומזילה מלמבו- נגקוקה, המנהלת הכללית של UN Women. "התומכים מרחבי העולם שמאחדים כוחות כדי ליצור את מאיץ היזמות לנשים יאפשרו ליותר נשים מאי פעם להיות יזמות בעלות ידע, לטפח עצמאות פיננסית ולתמוך בקהילות המקומיות שלהן".

"ב-ITC אנחנו מצפים להצטרפות למאיץ היזמות לנשים באמצעות SheTrades Initiative שלנו כדי להשיג התקדמות אמיתית כדי להשיג יעדי הפיתוח בר הקיימא כדי להעצים את כל הנשים והנערות", אמרה ארנצ'ה גונסלס, המנהלת הכללית של מרכז הסחר הבינ"ל. "באמצעות השותפות הזאת נעצים נשים ונערות להגשים את חלומות היזמות שלהן, ונצייד אותן במיומנויות שהן צריכות כדי להפוך את החלומות האלה להצלחה עסקית".

מאיץ היזמות לנשים הוא הפעולה האחרון בסדרה של פעולות שנקטה Mary Kay כדי להעצים נשים ולשפר את חייהן ברחבי העולם. מוקדם יותר השנה, Mary Kay הוסיפה את שמה לרשימה גדלה של עסקים וחברות שמחויבים לעקרונות של העצמת נשים, פרויקט משותף של האמנה הגלובלית של האו"ם ו-UN Women שפותח כדי להדגיש את הטיעון העסקי בעד פעילות תאגידית לקידום שוויון מגדרי.Mary Kay גם חתומה על האמנה הגלובלית של האו"ם, יוזמת הקיימות התאגידית הגדולה ביותר בעולם. במהלך העצרת הכללית של האו"ם, Mary Kay תיתן חסות לאתגר WE Empower של יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם, תחרות העסקים הגלובלית הראשונה לנשים יזמות שכינסה מעצבת האופנה המפורסמת דיאן פון פירסטנברג.

למידע נוסף על מאיץ היזמות לנשים, בקרו בבקשה באתר www.WE-accelerate.com.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
אודות UN Women

 UN Women הוא הגוף של האו"ם שמוקדש לשוויון מגדרי ולהעצמת נשים. UN Women, שתומך בנשים ונערות, הוקם כדי להאיץ את ההתקדמות במתן מענה לצרכים שלהן בכל העולם.

UN Women תומך במדינות החברות באו"ם כשהן קובעות אמות מידה גלובליות להשגת שוויון מגדרי, ועובד עם ממשלות והחברה האזרחית כדי לתכנן חוקים, מדיניות, תוכניות ושירותים שנחוצים כדי להבטיח שאמות המידה מיושמות ביעילות ובאמת מועילות לנשים ונערות בכל העולם. הוא פועל בכל העולם כדי להפוך את החזון של יעדי הפיתוח בר הקיימא למציאות עבור נשים ונערות ולעמוד מאחורי ההשתתפות השווה של נשים בכל היבטי החיים, תוך התמקדות בארבע עדיפויות אסטרטגיות:

UN Women גם מתאם ומקדם את הפעילות של מערכת האו"ם בקידום שוויון מגדרי, ובכל הדיונים וההסכמים שקשורים לאג'נדה של 2030. הגוף פועל כדי למצב את השוויון המגדרי כגורם יסודי של יעדי הפיתוח בר הקיימא, ועולם יותר כלילתי.

אודות מרכז הסחר הבינ"ל (ITC)

היוזמה SheTrades של מרכז הסחר הבינ"ל (ITC) נועדה לחבר 3 מיליון נשים יזמות ועסקים בבעלות נשים לשווקים בינ"ל עד 2021. SheTrades עובדת עם ממשלות, חברות וארגונים שתומכים בעסקים כדי לבצע מחקר, לגבש מדיניות ותקנות מסחר מאפשרות, לאפשר מימון ולהרחיב את הגישה למכרזים ציבוריים ושרשראות אספקה של חברות.
SheTrades מספקת לנשים יזמות סביבת למידה מגוונת עם תוכנית לימודים גמישה באמצעות shetrades.com. זה כולל קורסים מקוונים חינם, השתתפות בסדנאות פנים אל פנים, מעורבות באמצעות וובינרים חיים במגוון של נושאים והבנה טובה יותר של השווקים שלהן, התפתחות במסגרת של האג'נדה Aid-for-Trade ושל יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.intracen.org. תעקבו אחרי ITC בטוויטר | פייסבוק | לינקדאין | אינסטגרם

אודות האמנה הגלובלית של האו"ם

כיוזמה מיוחדת של המזכיר הכללי של האו"ם, האמנה הגלובלית של האו"ם קוראת לחברות בכל מקום להתאים את הפעילויות והאסטרטגיות שלהן לעשרה עקרונות אוניברסליים בתחומים של זכויות אדם, עבודה, סביבה ונגד שחיתות. האמנה הגלובלית של האו"ם החלה לפעול בשנת 2000 והמנדט שלה הוא להנחות את קהילת העסקים הבינ"ל ולתמוך בה בקידום היעדים והערכים של האו"ם באמצעות התנהגות תאגידית אחראית. עם יותר מ-9,500 חברות שחתמו ויותר מ-3,000 חותמים שאינם עסקים הנמצאים ביותר מ-160 מדינות, ויותר מ-60 רשתות מקומיות, זאת יוזמת הקיימות התאגידית הגדולה ביותר בעולם.

למידע נוסף, תעקבו אחרי @globalcompact במדיה החברתית ותבקרו באתר שלנו בכתובת www.unglobalcompact.org.

אודות משרד האו"ם לשותפויות

משרד האו"ם לשותפויות (UNOP) משמש כשער גלובלי לזירוז ויצירת שותפויות מרובות בעלי עניין  כדי לקדם את היישום של יעדי הפיתוח בר הקיימא. משרד האו"ם לשותפויות מספק פלטפורמה למעורבות יעילה של שותפים ופועל לניצול הנכסים והמומחיות של מגוון רחב של שותפים לקידום יעדי הפיתוח בר הקיימא. המשרד מפקח על קרן האו"ם לשותפויות בינ"ל,  קרן הדמוקרטיה של האו"ם, מרכז הפעילויות של יעדי הפיתוח בר הקיימא, והתומכים מטעם המזכיר הכללי ביעדי הפיתוח בר הקיימא.


ארגון העבודה הבינלאומי

ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) הוא סוכנות של האו"ם שהוקמה ב-1919 ומוקדשת לקידום צדק חברתי וזכויות אדם ועובדים שקיבלו הכרה בינ"ל, וחותרת למילוי משימת הקמתה ששלום בעבודה חיוני לשגשוג. כיום ארגון העבודה הבינ"ל עוזר לקדם את היצירה של עבודה הוגנת והתנאים הכלכליים ותנאי העבודה שנותנים לאנשים עובדים ולאנשי עסקים חלק בשלום, שגשוג וקידמה בני קיימא. המבנה עם שלושה חלקים שלו מספק פלטפורמה ייחודית לקידום עבודה הוגנת לכל הגברים והנשים.

תוכנית פיתוח היזמות לנשים (ILO-WED) של הארגון היא חלק מיחידת העסקים הקטנים והבינוניים ופועלת כבר יותר מעשר שנים. ILO-WED פועלת לשיפור ההזדמנויות הכלכליות של נשים על ידי ביצוע העדפה מתקנת כדי לתמוך בנשים שמקימות, מגבשות ומפתחות את העסק שלהן, ועל ידי הכנסת נושאים של שוויון מיגדרי לפעילות המרכזית של הארגון בפיתוח עסקים.

אתר: www.ilo.org/wed | טוויטר - @ILOWED | פייסבוק - ILO WED  (ארגון העבודה הבינ"ל)

אנשי קשר

אנשי קשר למדיה:
Mary Kay Inc.
Michael Wassmer
media@mkcorp.com
+1-972-687-5332

ICF Next
Grace Kramer
grace.kramer@icfnext.com
+1-847-363-9077

UN Women
Oisika Chakrabarti
oisika.chakrabarti@unwomen.org
+1-646-781-4522

מרכז הסחר הבינ"ל
Jarle Hetland
hetland@intracen.org
+41 (0)22 73

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...