יום רביעי, 8 בינואר 2020

רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: חשיפה מלאה. - שרית יוכפז




רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: חשיפה מלאה
 כתבה- קתרין פוקס
כשדניאל לאנג החתיכה בטירוף הופיעה פתאום וביקשה ממני ללמד אותה על מין,  הייתי בטוח שאני הוזה.  מהר מאוד התברר שהפסיכולוגית היפה הייתה צריכה ללמוד הכול על מין , כדי שתוכל
להעביר את המידע לתלמידיה.

אני תמיד מוכן להתייצב לעזרת חבר.  או חברה.  כאילו זה המעט שאני יכול לעשות.  אך הדבר האחרון שציפיתי זה שהיוצרות יתהפכו והיא זו שתלמד אותי כמה דברים.  שבועיים בלבד,  זה היה ההסכם
בינינו.  והתכוונתי ליהנות מכל שנייה סקסית שתהיה לי איתה.
זה לא שדמיינתי שנישאר יחד לנצח או משהו כזה...

כתבה: קתרין פוקס

כריכה רכה
98 שקל
224 עמודים
הוצאת ספר לכל

 מומלץ. אהבתי 

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

תגובה 1:

  1. תרבות. אומנות ויופי מאת: שרית יוכפז
    רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: חשיפה מלאה

    השבמחק

'בשביל הנופלים' מקיים עשרות סיורים ומפגשים ללא תשלום ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', מאת: שרית יוכפז

  'בשביל הנופלים' מציע לציבור הרחב עשרות סיורים ומפגשים  ללא תשלום   ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', בין יום הזיכרון לשואה ו...