יום שבת, 25 ביולי 2020

פסטיבל הקיץ של אושילנד ממשיך עם הפעלות לילדים בימים ראשון עד שישי, ללא עלות, במתחמים ממוזגים ובהתאם להנחיות התו הסגול. מאת שרית יוכפז



פסטיבל הקיץ של אושילנד ממשיך עם הפעלות לילדים בימים ראשון עד שישי, ללא עלות, במתחמים ממוזגים ובהתאם להנחיות התו הסגול

6 ימים של פעילויות ללא הפסקה באושילנד: יער פיות קסום, מתחמי בריחה מאתגרים, וניסויים מדעיים מרתקים בכניסה חופשית בהתאם להנחיות התו הסגול

החל מסדנאות יצירה מקוריות ביער פיות קסום, חידות חשיבה מאתגרות בחדרי בריחה מאובזרים, וניסויים מדעיים שמנגישים את הקסם שבעולם המדע לילדים יפוצלו לשלושה מתחמים ייעודיים, כל מתחם הוא עולם של ממש- עם תפאורה אשר מכניסה את הילדים לעולמות דמיוניים: יער פיות קסום עם עץ חייכן ופרחי ענק, מתחם בריחה מסתורי ובו שמונה תיבות אוצר נעולות, ומעבדת ניסויים בה הכל יכול לקרות.

עולם קסום של יצירה יפתח בפני הילדים ביער הפיות, שם תקבל את פני הילדים פיה קסומה ותלמד אותם להכין חד קרן מופלא, ולשזור פרחים לזרי ראש ולצמידים.

חדרי הבריחה, המציעים בילוי מאתגר ומותח והפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות, מגיעים לכבוש את ליבם של הילדים במתחם בריחה מאובזר ובו 8 עמדות בריחה, ובכל אחת תיבת אוצר נעולה. כיצד לפתוח את התיבה? יש להקשיב לרמזים, ולפתור את החידות שחד מורה הדרך, אך להקפיד לפתור אותן בזמן לפני ששעון החול יגיע לגרגיר האחרון..

עולם המדע המרתק יונגש לילדים במתחם המדע ובו יכנסו הילדים למעבדת ניסויים, ובה יחכה להם מדען נבון, שילמד אותם לעשות ניסויים שעולים על כל דמיון. בין הניסויים: מנורת לבה, סליים מטפס, דרקון יורק בועות סבון וקוויאר מולקולרי.

בנוסף לסדנאות החווייתיות, מידי יום שלישי יתקיימו במתחם אושילנד שעות סיפור עם מיטב סיפורי הילדים בנושאי הקיץ על היבטיו השונים, שיפתחו לילדים עולמות תוכן חדשים ומרתקים: נרקיס מלך הביצה יוצג עם 11 בובות תיאטרון גדולות ומוזיקה מקורית, ויפתח אור חדש לסיפור הילדים הקלאסי , הסיפור הכי כיף בקיץ  שם בקדמת הבמה את משחקי הילדים של הקיץ, והסיפור קסם של צבע ילמד את הילדים איך לייצר מצבעי היסוד את כל צבעי הקשת.

המתחמים יפעלו החל מה-15.7 ועד 1.8, שישה ימים בשבוע בין השעות 11:00-14:00, ובימים א-ה גם בשעות אחר הצהריים עד הערב  16:00-19:00.
על מנת להתאים לכללי התו הסגול, בנוסף למדריך המקצועי, בכל סדנה ינכח גם נאמן בטיחות אשר ינתר את כמות המשתתפים (עד 20 לכל היותר, בהתאם להנחיות), עם חיטוי אביזרים בין סבבים בסדנאות הבריחה, וסימון מרחק 2 מטרים באזורי ההמתנה.

שעות הסיפור יתקיימו  בהמשך חודש יולי מידי יום שלישי בשעה 17:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...