יום שלישי, 21 בפברואר 2023

איזי רוזוב מרצה . מאמן אישי ועסקי פגשתי אותו בכנס מרצים מאת: שרית יוכפז

 



                                                    איזי רוזוב


ראיון עם איזי רוזוב מרצה . מאמן אישי ועסקי :

פגשתי אותו בכנס חשיפת  מרצים שארגנה "חגית מבורכת  שוורץ .במרינה בהרצליה 

                               מאת: שרית יוכפז


איזי היה בעלים וחבר מועצת מנהלים גיבור סברינה

מייסד ומנכ"ל ירחון הרכב אוטו

בעלים ויו"ר מועצת מנהלים רס-קאר יבואנית BMW לישראל




"נולדתי למשפחת תעשיינים מדור המייסדים, דור הנפילים של התעשייה הישראלית.

העסק העיקרי שלנו היה גיבור-סברינה לגרבונים ותחתוני נשים בו העסקנו למעלה מ- 3,000 עובדים.

ביומי הראשון בעבודה בגיבור סברינה אבא אמר לי שהעובדים הם הנכס הכי חשוב בעסק.

והוא המשיך ואמר "אתה לא מורם מעם. אתה רק בתפקיד אחר"


פיתחתי עסקים משלי, בין השאר הקמתי את עיתון הרכב "אוטו", הייתי יבואן BMW  והייתי נהג מרוצים.

שרתתי בכל שכבות הניהול החל מרצפת הייצור ועד לתפקידים הבכירים ביותר כמנכ"ל ויו"ר מועצת מנהלים.

בשנות ה-80 נחשבתי לאחר מעשירי הארץ.

הייתי חלק מהאלפיון העליון, במונחים של היום "טייקון", וחייתי חיים שמעט אנשים מגיעים אליהם.

כותרת באחד העיתונים הכתירה אותי כ"ילד הפלא של הכלכלה הישראלית.

 

בפברואר 1990 הכל התרסק והגעתי לפת לחם.

לא הסכמתי לוותר. המילה הזאת אינה מוכרת לי.

 

לאט לאט השתקמתי, הפכתי להיות אחד מיועצי מערכות מידע (SAP) הבכירים בארץ ומזה 3 שנים לאחר שהבסתי סרטן התחלתי לעסוק באימון אישי, עסקי/ניהולי והרצאות.

היום אני שר פעם בשבוע ורוקד 3 פעמים בשבוע כאשר באחת מהם אני רוקד עם נכדתי בת ה- 13 (שרוקדת איתי מאז היותה בת 8)  ואני מגדיר את עצמי כאיש השמח בעולם.

 

בהרצאות שלי אני מספר איך הצלחתי לשרוד את המפולת הנוראית שחוויתי ונותן כלים אמיתיים לכל אחד להתמודד עם כל קושי.

אני מספר גם מדוע קיבלתי תקליט TO SIR WITH LOVE  מפועלות בגיבור קריית שמונה, איך התמודדתי עם רוח רפאים במפעל גיבור שהקמתי וניהלתי בהונג קונג… ועוד.

אומרים שאנשים אינם זוכרים מה שאומרים להם או מה שמראים להם אבל הם לעולם לא ישכחו מה שגורמים להם להרגיש.

אני נותן להם להרגיש. ההרצאות שלי הן חוויות, מוגשות בחן, בכנות, בפתיחות, בשקיפות ובהומור, אפשר לראות השפעה מיידית בבית ובעבודה. אני מכנה אותם "הרצגות" (לא מקורי אבל נכון).

אסתי גרוסמן – מנחת עמידה מול קהל כתבה לי כתגובה "איזי אתה מרצה מחונן".

 

בכל צומת בחיי הייתי צריך להחליט עם אני עומד בפני אבני נגף או אבן דרך.

ללא יוצא מהכלל בחרתי בהם כאבני דרך וכמקפצה לאבן הדרך הבאה.

 

בבי"ס יסודי הייתי פרחח.

בגיל 13 לא התקבלתי לאף תיכון בארץ ונשלחתי לפנימייה באנגליה.

בגיל 14 (ומאז) הייתי תלמיד מצטיין.

בגיל 26 התמודדתי עם קטיושות בקרית שמונה. ולמדתי שהעובדים הם הנכס הכי חשוב לעסק.

בגיל 27 התמודדתי עם רוח רפאים בהונג קונג.

בגיל 30 הצלתי מפעל כושל מפשיטת רגל והפכתי אותו לאימפריה משגשגת.

בגיל 41 הקמתי את ירחון הרכב אוטו.

בגיל 42 התחלתי לנהוג במרוצי מכוניות.

בגיל 43 הפכתי להיות היבואן BMW לישראל ועשיתי מהפכות בענף.

בגיל 47 העסק התרסק והעולם שלי התהפך.

בגיל 54 עשיתי הסבה למערכות מידע והפכתי להיות מהמובילים בענף.

בגיל 69 התחלתי ללמוד פיתוח קול – כי לעולם לא מאוחר מדי.

בגיל 70 התחלתי ללמוד ריקודים סלונים – כי לעולם לא מאוחר מדי.

בגיל 74 ניצחתי סרטן.

בגיל 75 נכנסתי לתחום אימון אישי – עסקי/ניהולי והרצאות על סיפור חיי – כי לעולם לא מאוחר מדי.

 

בגיל 100 ארקוד ב- American got talent

 

יש לי  המלצות.  אך ההמלצה הבאה נגעה ללב יותר מהאחרות:

 

"תודה מיוחדת לאדם מעורר השראה, דמות יוצאת דופן באישיותו ובסיפור חייו, איזי אדם שלא זוכים לפגוש בכל יום היישר מהאלפיון העליון להגיע לפת לחם, ובחזרה לחיים. במהלך ההרצאה סיפר איזי את הסיפור המרתק שלו, התמודדויות כמנהל, כיזם והכי חשוב - כאדם.

כשאיזי מתחיל לשיר ולרקוד, שמחת החיים שלו מנצחת הכל ומהווה את הדוגמא הכי מעוררת השראה לאיך עלינו להסתכל על החיים."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...