יום חמישי, 13 באפריל 2023

לרגל יום העצמאות וחגיגות ה 75 למדינת ישראל: מותג תכשיטי DANON. מאת שרית יוכפז

 

                                                                   צילום ליאור קסון

לרגל יום העצמאות וחגיגות ה 75 למדינת ישראל: מותג תכשיטי DANON

משיק צמיד מגן דוד בהשראת דגל ישראל

במהדורה מוגבלת

 

לרגל יום העצמאות, לרגל חגיגות ה 75 למדינת ישראל, מותג תכשיטי האופנה DANON (דנון), משיק במהדורה מוגבלת: צמיד מגן דוד  במראה על זמני, ובהשראת דגל ישראל, אותו ניתן להשיג בצבע זהב או כסף.

 

הצמידים מתאפיינים במראה אופנתי, נקי, אלגנטי, והם מצופים זהב 24 קרט. הצמידים החדשים עשויים  מחוליות המשלבים  את פלטה מלבנית עם חריטה של המגן דוד.  

 

צמידי תכשיטי דנון עשויים עבודת יד, כחול/לבן, מותג ישראלי.   

 

מחיר לצרכן: 169 ₪

 

עצמאות שמח :)


את התכשיטים ניתן להשיג באתר החברה  https://danon-jewellery.co.il/

או בסניפי הרשת השונים.


המותג הבינלאומי דלונגי בקמפיין חדש בישראל,  לרגל חשיפת מכונות הקפה האוטומטיות

הקמפיין בכיכובו של השחקן הבינלאומי בראד פיט יעלה בתקציב הנאמד למעלה מ- 1 מיליון ₪

 

המותג הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל ע"י חברת ברימאג, וידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות, עולה בקמפיין חדש עם שגריר המותג , השחקן ההוליוודי בראד פיט, זוכה פרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב, ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי.  

 

הקמפיין בכיכובו של פיט יעלה בשבוע הקרוב, בהשקעה הנאמדת למעלה 1 מיליון, לרגל חשיפת מכונות הקפה האוטומטיות של המותג.  

לדברי יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג: "הבחירה להמשיך בקמפיין נוסף עם השגריר בראד פיט היא בזכות ההצלחה בקמפיין הראשון, שיצר באז ועניין רב, גם בישראל. פיט הוא אייקון עולמי, שחקן ומפיק מוערך, שהקהל הישראלי אוהב.

עוד מסר רוזן: "בראד פיט שומר על האותנטיות, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג  Delonghi (דלונגי) כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה ומושלמת. באמצעות הקמפיין אנו מדגישים  את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי."

חברת דלונגי נחשבת למובילה בעולם במכירת מכונות קפה אוטומטיות ומוכרת למעלה ממיליון מכונות בשנה. בישראל משווקת החברה את מוצריה באמצעות חברת ברימאג  ומשווקות גם  ברשתות החשמל, החנויות המתמחות ואתרי הסחר המורשים. 

מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...