יום שלישי, 29 באוגוסט 2023

עיריית תל אביב – יפו: מרכז מבקרים תחבורתי נייד החל לפעול בעיר. מאת שרית יוכפז

 



עיריית תל אביב – יפו:

מרכז מבקרים תחבורתי נייד החל לפעול בעיר

השינוי בדרך: בימים אלו החל לפעול בעיר תל אביב-יפו מרכז מבקרים חווייתי נייד שיציג את תל אביב-יפו המתחדשת, השינוי המרגש שעוברת העיר ואת העתיד התחבורתי

הכניסה חינם, המרכז מותאם לכל הגילים

מרכז המבקרים התחבורתי החדש יושק הערב (שלישי, 29/8, בשעה 18:00) במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו בפארק שרונה.

מדובר במרכז נייד אשר ינדוד אחת לשבועיים בשכונות העיר ויעניק למבקרים הסבר מקיף על השינוי התחבורתי שמתרחש כיום בעיר בתחומי התחבורה וההתחדשות העירונית, יחד עם הצצה לעתיד התחבורתי הצפוי.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי:  "העיר תל אביב-יפו עוברת שינוי הכרחי. חשוב להגיד - אנחנו ערים לקשיים של תושבי העיר והמבקרים בה לנוכח כל העבודות, אבל בסוף התהליך תהיה פה עיר מתחדשת וטובה יותר. מרכז המבקרים יעזור לתושבים ולתושבות להבין את המהלכים השונים ואת המאמצים שהעירייה משקיעה בהתחדשות המרחב הציבורי ובפתרונות התחבורתיים, אשר בסופו של דבר יקלו על ההתנהלות וההתניידות בעיר וישפרו את איכות החיים כבר בעתיד הקרוב".

מרכז המבקרים מיועד לתושבות ולתושבים, למבקרות ולמבקרים מחוץ לעיר ולכיתות בתי ספר. הפעילות בו כוללת חידון תחרותי (כדוגמת קהוט), סרטון מושקע שיוקרן בתוך האוהל הממוזג (בשפות עברית, אנגלית וערבית) ועמדות צילום סלפי ותיוג למזכרת.
המרכז יפעל במשך כשנתיים ברחבי העיר.

 

מיקומים ותאריכים קרובים

פארק שרונה 29/8 - 4/9

כיכר רבין 5/9 - 13/9

נמל תל אביב 14/9 - 23/9

* תאריכים נוספים יפורסמו בהמשך באתר העירייה

 

 

שעות פעילות:

ימים ראשון-חמישי ושבת:  09:00 - 20:00

ימי שישי:  09:00 - 16:00

 

רוצים לשמוע עוד על המהפכה התחבורתית? דרך נוספת להביא את הבשורה היא על ידי פודקאסט התחבורה העירוני החדש, לו ניתן להאזין בכל פלטפורמות הפודקאסטים. 
עד כה עלו לאוויר שני פרקים: הראשון - "תל אביב 2030 - חזון התחבורה של העיר" -  שמדבר על איך תראה תל אביב יפו בשנת 2030, מדוע התחבורה הציבורית עושה קאמבק ומה המשמעות של היפוך פירמידת התחבורה; והשני – "איך להתנייד בעיר?" – שמתייחס, בין היתר, לסגירת רחוב אלנבי, לעבודות המטרו העתידיות, לתחבורה בשבת ולתחבורה שיתופית. אורחי הפודקאסט הם בכירים ברשתות לתחבורה, תנועה וחניה ומינהל הנדסה בעיריית תל אביב-יפו.

 

 

צילום: ברק ברינקר

מאת שרית יוכפז

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...