יום שלישי, 13 באוקטובר 2020

אנימציה המהדורה ה-19 של הפסטיבל לסרטי אנימציה נגישה גם בישראל! בתאריכים 14-31 באוקטובר 2020 גישה מקוונת ללא תשלום מאת: שרית יוכפז

  

אנימציה

המהדורה ה-19 של הפסטיבל לסרטי אנימציה נגישה גם בישראל!

בתאריכים 14-31 באוקטובר 2020

 

האגודה הצרפתית לסר
טי אנימציה (
AFCA) מארגנת מדי שנה ברחבי צרפת את "פסטיבל קולנוע האנימציה" הכוללת תוכנית עשירה של סרטים קצרים ועלילתיים. השנה, האגודה חוברת למכון הצרפתי בפריז על-מנת להנגיש את האירוע בכל רחבי העולם. האירוע יתקיים בתאריכים 14-31 באוקטובר 2020.

 

"הפסטיבל לסרטי אנימציה" שם לו למטרה לחשוף בפני הציבור הרחב ואמצעי התקשורת לקולנוע "תמונה אחר תמונה" ולקדם את הסרטים ויוצריהם. מטרה שאפתנית זו מלווה את מארגני "הפסטיבל לסרטי אנימציה", והשנה היא לובשת תהודה בינלאומית אודות לתמיכתו של המכון הצרפתי בפריז, אליו חובר כאן המכון הצרפתי בישראל. החל מה -14 באוקטובר, 2 סרטי עלילה ו -11 סרטי אנימציה קצרים, צרפתים ואפריקאים, יהיו זמינים ברשת, ללא עלות וללא הרשמה, דרך העמוד המוקדש לאירוע זה באתר IF Cinéma. הסרטים הנבחרים מגוונים, מיועדים לקהל הרחב, כולל 5 סרטים קצרים לילדים בגילאים 3-6. הסרטים יוצגו בשפת המקור, עם כתוביות באנגלית.

 

// תוכנית הפסטיבל לסרטי אנימציה

בתאריכים 14-31 באוקטובר 2020 / און-ליין

 

סרטים עלילתיים


"אדמה" מאת סימון רובי, 2015, 85 דקות

אדמה, בן 12, גר בכפר נידח במערב אפריקה. מעבר לצוקים שוכן עולם הנשימות. מקום בו שולטות ה-"נאסאראס". לילה אחד אחיו הבכור, סמבה, נעלם. אדמה, מתעלם מהאיסור של זקני הכפר, ומחליט לצאת לחפש אותו. בנחישות של נער ההופך לגבר הוא מתחיל במסע שייקח אותו אל מעבר לים, לצפון, לקווי החזית של מלחמת העולם הראשונה. אנחנו בשנת 1916.

 

"גאס, ציפור קטנה, טיול גדול" מאת כריסטיאן דה ויטה, 2014, 90 דקות

בשעה שאמורה להתחיל הנדידה הגדולה, דריוס, זקן הלהקה, נפצע. הוא נאלץ להפקיד את כל סודותיו ואת מסלול הנסיעה החדש בידי הציפור הראשונה שנקרית בדרכו. וציפור זו... הגיבורה שלנו, מאושרת לגלות סוף סוף את העולם ... אלא שהיא בכלל לא ציפור נודדת!

 

הסרטים הקצרים

 

"סיפורי אפריקה" - 6 סרטי אנימציה קצרים שנוצרו במדינות אפריקאיות שונות:

שאמאזולו, הצייד והאנטילופה, מליקה והמכשפה, המתנה, שלוש האמיתות, המתאבק

 

"משחקים, דמיון ושטויות קטנות" - 5 סרטים קצרים ללא מילים לילדים בגילאי 3-6:

הסדנה, מטילדה, מאלף העננים בוארק!, חוקר הטבע הקטן לונולין

 

מידע שימושי

 

הפסטיבל לסרטי אנימציה - מהדורה 19 נגיש בישראל

בתאריכים 14-31באוקטובר 2020

גישה מקוונת / ללא תשלום

 

גישה לסרטים באתר IF CINEMA (קישור פעיל החל מ- 14 באוקטובר)

 

סרטים בגרסה מקורית, עם תרגום לאנגלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

'בשביל הנופלים' מקיים עשרות סיורים ומפגשים ללא תשלום ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', מאת: שרית יוכפז

  'בשביל הנופלים' מציע לציבור הרחב עשרות סיורים ומפגשים  ללא תשלום   ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', בין יום הזיכרון לשואה ו...