יום שני, 5 באוקטובר 2020

טוגדר פארמה נערכת לייצוא קנאביס רפואי: תפנה לקבלת היתר ייצוא על רקע השתתפותה בפיילוט של משרד הבריאות. מאת: שרית יוכפז

 

טוגדר פארמה נערכת לייצוא קנאביס רפואי: תפנה לקבלת היתר ייצוא על רקע השתתפותה בפיילוט של משרד הבריאות

 

החברה מחזיקה במאות ק"ג של תפרחות קנאביס עבור יצור שמנים בתקן EU-GMP שבכוונתה לייצא

 

חברת טוגדר פארמה (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, מדווחת על המשך היערכותה לייצוא מוצרי קנאביס רפואי מישראל. החברה משתתפת בפיילוט של משרד הבריאות שהודיע כי בכוונתו לנפק היתרי ייצוא קנאביס רפואי לחו"ל. במסגרת הפיילוט תציע טוגדר הנחה משמעותית על חלק גדול ממוצריה שנמכרים כיום בישראל, שימכרו כעת ב-100-140 שקל לאריזה של 10 גרם, ותפנה למשרד הבריאות לקבלת ההיתר.

 

"קבלת היתר הייצוא מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה להתרחבות בינלאומית למכירה קנאביס רפואי לשווקי יעד באירופה ובברזיל ,הן מישראל והן מאוגנדה", אמר ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר פארמה. "כבר היום יש לנו מאות ק"ג של תפרחות מוכנות עבור מיצוי שמנים בתקן EU-GMP כך שבכוונתנו לפעול לייצוא מיידי בהתאם לרגולציה במדינות היעד".  

 

טוגדר משלימה בימים אלה את המפעל בבעלותה ובית המסחר, בשטח כולל של 750 מ"ר, וכושר ייצור של כ-50 טון תפרחות קנאביס רפואי בשנה. המפעל ובית המסחר יהוו עוגן חשוב בשרשרת הערך של טוגדר ליצור מוצרים באיכות מעולה גם מתוצרת הקנאביס הרפואי מהחווה באשקלון וכן מתוצרת הקנאביס הרפואי שטוגדר מייבאת מהחווה של מאוגנדה.

 

חברת טוגדר מפעילה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול בהיקף של 20,000 מ"ר בישראל, 30,000 מ"ר באוגנדה וכן ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה משלימה הקמת מפעל בישראל, בתקן GMP שיעבד תוצרת למוצרים סופיים. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי. צוות טוגדר פארמה כולל  מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה.

 

מצ"ב תמונות של גידול קנאביס במתקן טוגדר באשקלון ושל תפרחות מהקטיף באשקלון השנה. קרדיט: טוגדר פארמה

 

לדיווח באתר הבורסה > https://maya.tase.co.il/reports/details/1324399

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

'בשביל הנופלים' מקיים עשרות סיורים ומפגשים ללא תשלום ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', מאת: שרית יוכפז

  'בשביל הנופלים' מציע לציבור הרחב עשרות סיורים ומפגשים  ללא תשלום   ברחבי הארץ במהלך 'שבוע הגבורה', בין יום הזיכרון לשואה ו...