יום חמישי, 20 בינואר 2022

חברי "זהו זה" במחווה ליצירתו של יורם טהר-לב ז"ל. מאת שרית יוכפז

 

חברי "זהו זה" במחווה ליצירתו של יורם טהר-לב ז"ל

חברי "זהו זה" יבצעו הערב את שירם של יורם טהר- לב וסשה ארגוב "החולמים אחר השמש", שהתפרסם בביצועו של צמד הפרברים. התוכנית "זהו זה" תשודר הערב, חמישי, בשעה 21:10 ב-כאן 11.

לפני כשבועיים הלך לעולמו יורם טהר-לב, מבכירי הפזמונאים של ישראל, ומי שחתום על עשרות נכסי צאן ברזל, דוגמת "גבעת התחמושת", "אינך יכולה", "הבלדה על יואל משה סלומון","על כפיו יביא", "אתה לי ארץ" ו"בפרדס ליד השוקת. 

אחד משיריו האהובים של טהר לב הוא השיר "ההולכים אחר השמש". השיר נכתב במקור כנעימה שהלחין סשה ארגוב לסרט "הוא הלך בשדות" שיצא בשנת 1967, כשמאוחר יותר הוסיף לו טהר לב מילים המתארות זוג מבוגר המטייל בשבילי הקיבוץ בו גדל וטייל בצעירותו. הביצוע המפורסם ביותר לשיר היה של צמד הפרברים שהקליט אותו בשנת 1978 לאלבום "החולמים אחר השמש", אך הוא זכה ללא מעט ביצועים קודם לכן ואחריו. האחרון שבהם, שגם החזיר אותו שוב לתודעה היה בשנת 2020 כשהוקלט על ידי דוד לביא ותמר פילוסוף. 

הערב, יום חמישי, כמחווה ליצירתו של יורם טהר-לב יבצעו חברי "זהו זה": שלמה בר אבא, גידי גוב, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר את השיר "החולמים אחר השמש" בתוכנית שתשודר מיד לאחר מהדורת "חדשות הערב" בשעה 21:10 ב-כאן 11. 

לינק לשיר: https://youtu.be/dJSZVhW4cGs

עיבוד והפקה מוסיקלית: אמיר לקנר 

גיטרות: רמי אוסרווסר

בס: אבי יפרח

תופים: עידן פרידמן

פסנתר: אמיר לקנר

טכנאי ומיקס: יונתן דנינו

מאסטרינג: רונן הלל

הוקלט באולפני "ברדו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...