יום ראשון, 9 בינואר 2022

"מוזיאון פופ אפ תל-אביב" "Pop Up Museum TLV 3" וחברת 'אנשי העיר' מקבוצת רוטשטיין תערוכה חדשה לעשרה ימים בלבד 1.2.2022 – 11.2.2022

 





"מוזיאון פופ אפ תל-אביב"

"Pop Up Museum TLV 3"

וחברת 'אנשי העיר' מקבוצת רוטשטיין

 

תערוכה חדשה לעשרה ימים בלבד

1.2.2022 – 11.2.2022

 

אוצרת ומפיקת התערוכה: יערה זקס

יזמית התערוכה: נוי שי

יזמית הפרויקט: חברת אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין

 

פתיחה: יום שלישי, 1.2.2022, החל משעה 10:00

הבניינים ברחוב פנקס 11 ופנקס 13 תל אביב

הכניסה חופשית בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק

*כניסה לתערוכה מרחוב פנקס 11 תל אביב.

 

לאור ההצלחה המסחררת של מוזיאון הפופ-אפ תל-אביב הראשון ברחוב קליי, עם קרוב ל-22,000 מבקרים ב- 5 ימים בלבד, והתערוכה השנייה ברחוב קצנלסון בעיר, עם 25,000 מבקרים ב- 6 ימים, ולאחר הפסקה של שנתיים בעקבות הקורונה - מוזיאון הפופ-אפ חוזר הפעם ובענק, בשני בניינים ברחוב פנקס 11- ופנקס 13 בתל-אביב.

 

בפעם השלישית בישראל, תתקיים תערוכה יחידה מסוגה במסגרתה יחלשו מעל למאה אמנים העוסקים באמנות רחוב וגרפיטי, לצד אמנים ומעצבים מתחומים שונים, על 2 בניינים בני 4 קומות כל אחד ומעל ל-24 דירות. למשך עשרה ימים, יהפכו הבניינים למוזיאון זמני על כל חלליו וקירותיו, רגע לפני הריסתם, כחלק מפרויקט התחדשות עירונית שיזמה חברת ״אנשי העיר״ מקבוצת רוטשטיין.

 

באירוע ייצרו ויציגו אמנים מתחומי הסטריט ארט, גרפיטי, ציירים, מאיירים, מעצבים גרפיים, ארט דירקטורים, מעצבי תפאורה, אדריכלים, אמני מיצב ומיצג. עם כניסתם לתערוכה, ייחשפו הצופים לעולם בו השיטוט בין הדירות, החדרים והמסדרונות, ייצור חוויה חדשנית. שכן, בהכנסת אמנות הרחוב לתוך חללי הדירות ונתינת פלטפורמה מוזיאלית לאמנים, מתקיים מרחב פתוח המאפשר 'לשבור את החוקים' ולטשטש את הגבולות בין מותר ואסור.

 

התערוכה במוזיאון הפופ אפ תוצג בשני בניינים במקביל ותתמקד בשני נושאים מרכזיים:

 

הנושא הראשון יעסוק בעבר הקרוב וההווה - בעידן החדש שאליו נקלענו - WAKE ME UP WHEN 2022 ENDS

 

אופי היצירות יעסוק בעידן החדש שאליו נקלענו. איך השפיעה הקורונה והנגיף על חיינו ועל העולם שחשבנו שהכרנו. האמנים המשתתפים התבקשו לתת את האינטרפרטציה שלהם לנושאים כמו ריחוק חברתי, סדר עולמי חדש, התפיסה החדשה של מרחב הבית לעומת החוץ וההשפעה של האדם על הכדור שבו אנו חיים. במציאות יומיומית חדשה ומפתיעה שלפעמים נדמית כחלום, איך התקופה השפיעה על כל אחד ואחת מאיתנו.

 

 

הנושא השני יעסוק בעתיד - I CAN SEE THE FUTURE AND IT’S...

 

בימים אלו בישראל ובשאר העולם, מתחילים לצאת בהססנות בחזרה לחיים ״אחרי״ הקורונה, ולחשוב על העתיד החדש ואיך הוא יראה. 2020-2021 היו שנים רוויות שינויים מרחיקי לכת בחיים ובעולם שכולנו הכרנו. כולנו כאינדיבידואלים והעולם כאחד חוו שינויים בריאותיים, חברתיים, סוציאליים, עולמיים ומקומיים.

 

השאלה שכולנו שואלים את עצמנו היא ״איך העולם יראה אחרי הקורונה?״

האמנים יעסקו בשאלה – ״איך העתיד ייראה בעיניך?״ האם הוא יהיה ורוד, או אפל במיוחד ?

מהי ההשפעה שלנו כאינדיבידואלים וכחברה על עיצוב העתיד של המין האנושי...

 

כאמור, זוהי התערוכה השלישית במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת הנדל"ן ''אנשי העיר'' מקבוצת רוטשטיין. רון חן, מייסד ומנכ"ל 'אנשי העיר': "בעיר שלא מפסיקה להתחדש וליצור, אנו מבינים את הצורך הבלתי פוסק של תל אביב ביצירת תכנים חדשים ומעניינים, ואת החשיבות בתמיכה ובקידום אמנים צעירים, לצד שמירה על הסביבה והקיימות שלה בייחוד לאחר שנתיים שהחיים והאמנות עמדו מלכת".

 

האירוע מופק ע"י יערה זקס, יזמית ואמנית בתחום הלייף סטייל והחיים האורבניים, בשיתוף נוי שי, יזמית ואשת שיווק בתחום הנדל״ן.

 

נותני חסות:

SEATJOHNNIE WALKERTANQUERAYCAMPARIDELI BY YANGOALPRO

 

תאריך נעילה: 11.02.2022

 

שעות פעילות התערוכה:

ימים א-ה 10:00-21:30 | יום ו׳ -09:30-15:30 | יום שבת- סגור

*מומלץ להגיע בשעות היום בכדי להימנע מתורים בכניסה.

 

הבניינים ברחוב פנקס 11- ופנקס 13, תל-אביב.

הכניסה חופשית בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק

 

לינק לוידאו מתוך מוזיאון הפופ אפ שהתקיים ברחוב קצנלסון 7 תל-אביב

אתר התערוכה | פייסבוק | אינסטגרם

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...