יום שני, 25 באפריל 2022

בחצור הגלילית לא יהיו זיקוקים בעצמאות, מאת: שרית יוכפז תתקיים פעילות בשלושה מוקדי שמחה! מאת שרית יוכפז



 בחצור הגלילית לא יהיו זיקוקים בעצמאות, מאת: שרית יוכפז

תתקיים פעילות בשלושה מוקדי שמחה!

 

אירועי חג העצמאות בחצור הגלילית יתפרסו השנה על פני שלושה מוקדים גדושים בפעילויות, אטרקציות ייחודיות ושלל אפשרויות בילוי לבני כל הגילאים - לילדים, הורים וגם לוותיקי הישוב.

במחווה מיוחדת הודיע השבוע ראש המועצה שמעון סויסה כי לא יתקיימו מופעי זיקוקים השנה בכל מוקדי האירועים בחצור הגלילית. סויסה אמר השבוע: "כולנו מצווים להתחשב בהלומי הקרב, לוחמות ולוחמי צה"ל שאירועים ביטחוניים שונים הותירו אותם מצולקים כך שהם אינם יכולים לשאת קולות נפץ ורעש בעוצמה חריגה". במועצה המקומית הבהירו כי מדובר בהחלטה מתבקשת בשל המתיחות הביטחונית ברחבי הארץ ובצפון וגם לאור ניסיון שנים עברו, כאשר הלומי קרב הלינו על כך וקשישים תושבי חצור הגלילית התקשרו מבוהלים למוקד וביקשו לדעת מה מקור הרעש. בצער בעלי חיים בירכו על החלטת ראש המועצה שלא להשתמש בזיקוקים, לאור העובדה שבעלי חיים ובעיקר כלבים – בורחים מבתיהם ובעליהם מחפשים אחריהם שעות ארוכות.

במת האירועים המרכזית תתקיים במרכז רסקו. את הערב יפתח בשעה 20:00 טקס הדלקת משואות של אנשי מופת מן הישוב שהצטיינו בפעילותם החברתית או החינוכית, יזמים מקומיים, אנשים שעסקו בקירוב לבבות ועוד. כמו כן יתקיים במקום שיר כיתה א' ומופעים של זמרים מקומיים.

מוקד השמחה השני יהיה ברחבת המועצה שם יופעלו מתנפחי אקסטרים מגוונים, סדנאות יצירה ופעילויות. מוקד השמחה השלישי יהיה בפארק המשפחות עם מתקני לונפארק שונים- רכבת חשמלית, חלליות מתנגשות, קיר טיפוס ומגוון סדנאות יצירה.

, צילום: חצור הגלילית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...