יום שלישי, 20 בדצמבר 2022

תערוכה חדשה: של אמן הפופארט הבינלאומי גיל גורן בגלריית הפופ אפ בקניון עופר רמת אביב מאת: שרית יוכפז.


עם חזרתו של גיל גורן ממסע אמנותי בן חמישה שבועות לאורך כביש 66 משיקגו ללוס אנג׳לס, מסע בו יצר לאורך הדרך עשרות עבודות שיוצגו לקראת חגיגות המאה לכביש ההיסטורי בארה״ב, ברחבי ארה״ב.  חושף  גורן לראשונה,  בגלריית הפופ אפ בקניון עופר רמת אביב,  שתי סדרות חדשות מהסטודיו שלו.

 

הראשונה, תחת השם SURFING USA,  הכוללת 9 יצירות המתכתבות עם אמנות הפופ ארט האמריקאית משנות השישים על גבי גלשני גלים. השניה, תחת השם WEEKEND FLOWERS, הכוללת 5 יצירות גדולות מימדים שכולן סיפור אהבה.

 

גיל גורן הוא אמן בינלאומי מוערך היוצר בסגנון פופארט. עבודותיו מאופיינות בצבעוניות עזה, טיפוגרפיה ומסרים ויזואליים אופטימיים. בחירתו לקיים בפעם השלישית בשנה זו תערוכה דווקא בחלל מסחרי יוקרתי, קניון עופר רמת אביב, מייצגת נאמנה את תפיסתו שאמנות חייבת להיות מונגשת לכולם.

 

על יצירתו אומר גורן: "היצירה שלי  מסיטה את מחשבתם של אנשים אל פרטי הפרטים הבונים את החיים עצמם, את יצירתי מובילה אמירתו של ג׳אספר ג׳ונס ״ קח משהו, עשה איתו משהו ואז, עשה איתו משהו אחר״.

 

בימים אלו סיים גורן פרוייקט אמנות רחב היקף שכולל כחמישים מעבודותיו שנבחרו להוות הקונספט האמנותי של אחוזת אירוח יוקרתית בטוסקנה, איטליה. בחמש השנים האחרונות הציג בניו יורק בכעשרים תערוכות קבוצתיות ובתערוכת יחיד בגלריית וורלד טרייד גאלרי לאחר שהציג במרומי הוורלד טרייד סנטר יחד עם 59 אמנים אמריקאיים.

 

התערוכה של האמן גיל גורן תיפתח לקהל הרחב החל מה 20.12 עד ה 8.1

 בגלריית האמנים בעופר רמת אביב
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...