יום ראשון, 30 ביוני 2024

כ- 1,000 מתנדבים עם צרכים מיוחדים, במצבי סיכון, ועם פטור רפואי מהצבא סיימו שנתיים של שירות לאומי באגודה להתנדבות/ מאת שרית יוכפז




 מנצחים את הקושי ועושים הכל כדי לתרום למדינה מאת שרית יוכפז

 

כ- 1,000 מתנדבים עם צרכים מיוחדים, במצבי סיכון, ועם פטור רפואי מהצבא סיימו שנתיים של שירות לאומי באגודה להתנדבות | ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "בימים שלא מובן מאליו שכל אחד צריך לשרת את המדינה, מרגש לראות צעירות וצעירים שלמרות שהצבא פטר אותם מסיבות רפואיות ואחרות, בחרו לתת מעצמם שנתיים בהתלהבות ובלהט למען החברה"

 

בימים אלה סיימו כ- 1,000 מתנדבים ומתנדבות שנתיים של שירות לאומי משמעותי למען המדינה. הצעירים בוגרי שלוש תוכניות ייחודיות של האגודה להתנדבות: תוכנית "עוצמה" לצרכים מיוחדים, תוכנית "תמורה" למצבי סיכון, ותוכנית "של״מ" לצעירים מהמגזר הכללי עם פטור רפואי מהצבא. אלה מצטרפים לאלפי מתנדבי האגודה - ערבים, דרוזים וצעירות דתיות - שמסיימים בימים אלה שירות משמעותי למען חיזוק החוסן החברתי במדינה.

 

נציגת המתנדבים, קרן טל גיל, שמתנדבת בבית ספר לחינוך מיוחד, אמרה השבוע בכנס הסיום של האגודה להתנדבות בשם כל המתנדבים: ״רק מי שנמצא על הרצף האוטיסטי יכול להבין מה עובר על תלמידים שנמצאים על הרצף האוטיסטי״.

 

ירון לוץ, מנכ"ל באגודה להתנדבות: "חזון האגודה דוגל במתן הזדמנות לכל אחת ואחד להיות שווה ולהשתלב. זה האתוס הישראלי ולכולם מגיעה ההזדמנות. בימים שלא מובן מאליו שכל אחד צריך לשרת את המדינה, מרגש לראות צעירות וצעירים שלמרות שהצבא פטר אותם מסיבות רפואיות ואחרות, בחרו לתת מעצמם שנתיים בהתלהבות ובלהט למען החברה."

 

קרדיט צילום: האגודה להתנדבות.
מאת  שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הקרנת בכורה חגיגית: "מי מפחד מהיהודים הרעים? קריאת ההשכמה של השבעה באוקטובר" בכיכובה של רוואן עוסמאן. מאת: שרית יוכפז

  "מי מפחד מהיהודים הרעים? קריאת ההשכמה של השבעה באוקטובר " בכיכובה של רוואן עוסמאן התקיים בסינמה סיטי ירושלים  הסרט, שיצר...