יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

הצלת חיים בינלאומית: עוזר מזכיר הבריאות האמריקני לנושאי טרור בלתי קונבנציונלי ביקר במגן דוד אדום/ מאת שרית יוכפז




הצלת חיים בינלאומית:
עוזר מזכיר הבריאות האמריקני לנושאי טרור בלתי קונבנציונלי ביקר במגן דוד אדום
במסגרת ביקורו של עוזר מזכיר הבריאות האמריקני ד"ר רוברט קדלק בארץ, הגיע הבכיר למוקד המבצעים והשליטה הארצי של מגן דוד אדום, וקיבל סקירה על פעילות ארגון ההצלה הלאומי של ישראל * ביקורו של ד"ר קדלק מצטרף אל שיתופי פעולה רבים נוספים של מד"א עם גורמי רפואה מרחבי העולם * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום מקבל בברכה גורמי רפואה בכירים מרחבי העולם ומקדם שיתופי פעולה בינלאומיים שונים"

עוזר מזכיר הבריאות האמריקני לנושאי טרור בלתי קונבנציונלי ד"ר רוברט קדלק ביקר במגן דוד אדום, ונפגש עם בכירים בארגון. במסגרת ביקורו, סייר ד"ר קדלק במוקד השליטה הארצי של מד"א בקרית אונו, וקיבל סקירה על פועלו של הארגון בשגרה ובחירום.

עוזר מזכיר הבריאות האמריקני התרשם מהטכנולוגיה המתקדמת של מגן דוד אדום, מיכולת הפעלת המתנדבים וממעורבות הקהילה בארגון ההצלה הלאומי. במסגרת הביקור במוקד השליטה הלאומי של מד"א, צפה ד"ר קדלק ברכבי ההצלה הייחודיים של מגן דוד אדום, בהם אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי טיפול נמרץ, ורכבי הבימבולנס.

בשנים האחרונות נרשם גידול משמעותי בביקורים של גורמי רפואה בכירים מרחבי העולם, שמגיעים להתרשם מהיכולות של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. במקביל, בכירים במד"א משתתפים במשלחות בינלאומיות מקצועיות.

עוזר מזכיר הבריאות האמריקני לנושאי טרור בלתי קונבנציונלי, ד"ר רוברט קדלק: "ארגון מגן דוד אדום הוא אחד מארגוני החירום הרפואיים המובילים בעולם. חווית הביקור במוקד השליטה הארצי של הארגון הייתה מלמדת, ובעלת ערך עליון לחיזוק היכולות שלנו בתחום ההתמודדות עם אסונות ומצבי חירום".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "היכולות הרפואיות והטכנולוגיות שאנו מפתחים במד"א כל העת, למען הצלת חיים במדינת ישראל, הן מהמתקדמות בעולם. בכל פעם שגורמים רפואיים בכירים בעולם מגיעים לארץ, חולקים איתנו מידע ולומדים מאיתנו, על מנת לשפר את יכולותיהם להעניק טיפול רפואי לחולים ופצועים במהירות ובמקצועיות, הדבר מרגש ומשמח מאוד. לכבוד היה לנו לארח את עוזר מזכיר הבריאות האמריקני ד"ר רוברט קדלק במגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, ואני מודה לו על ביקורו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...