יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

לקראת טו באב כל מה שכדאי לדעת על הטרנדים הכי חמים לכל הזוגות שסגרו על חתונה בתאריך הכי פופולרי בשנה – ערב ט"ו באב. שרית יוכפז




לקראת טו באב

כל מה שכדאי לדעת על הטרנדים הכי חמים לכל הזוגות שסגרו על חתונה בתאריך הכי פופולרי בשנה – ערב ט"ו באב.

תמונת סלפי המונית, כוסות במתנה עם תמונה אישית של האורחים, רקדנית אורות לדים,  גלידה טבעונית בעבודת יד, קוקטייל פירות עם תמונה של אורח, בושם וריח ייחודי לחתונה, דוכן מלבי בטעמים, קייק ענקי עם פרות והפתעות מתוקות, פנקייקים בצבעים, אפליקציות חדשניות ועוד.


אירוע  החתונות הגדול והנוצץ ביותר יתקיים זו הפעם השנייה ב-31/8 ויציע עשרות טרנדים וגימיקים בתחום המזון לשדרוג הפקת החתונה: אפליקציות ליצירת תמונת סלפי המונית, כוסות עם תמונות אישיות של האורחים, פנקייקים צבעוניים, בר פיצוחים בריא, קייאק של פירות, גלידה טבעונית, קוקטיילים עם ספרות מולקולאריים, משאית בירה, דוכן מלבי לזוגות מאורסים-הכניסה ללא תשלום

מדובר באירוע שיתקיים זו הפעם השנייה בארץ, אירוע חתונות המועבר כולו בלייב שואו המשלב בין חוויית חתונה ייחודית לבין אטרקציות קולינאריות של מעל 60 ספקי חתונות, המציגים את הטרנדים שלהם בדוכנים מעוצבים ומושקעים לצד תוכן יוצא דופן. האירוע יתקיים במוצאי שבת ה-31/8 בשעה 20:30 ב"אמיליה" גן אירועים בראשון לציון.

Cue adio isrel אפליקציה Cuelive של מופע תאורה דרך הנייד וכן אפשרות לעשות סלפי המוני ולשתף הכל דרך הסמארטפון  האישי. הקהל מפעילים את הפלאפונים במהלך האירוע באמצעות אפליקציה שהוא מוריד מראש ע" קישור. מדובר בסאונד אולטראסוני המשודר בתדר של 17 מגה-הרץ שאוזן האדם אינה שומעת, אך מכשירים אלקטרוניים יכולים "לשמוע" אותו ולהגיב אליו. כך תוכלו להרים מופע תאורה מהטלפונים או תמונת סלפי המונית מסונכרנת. אלפי תמונות סלפי שעולות באותו הזמן למדיות החברתיות השונות.

מיכל גלקברג רקדנית עם תאורת לדים המחליפה תלבושות שונות שזוהרות, התלבושות נתפרו עבורה בהתאמה אישית והיא מפעילה אותן תוך כדי שהיא רוקדת ריקודי בטן.
חברתprintfactory  מציעה כוסות מודפסים במקום עם תמונות של החתן כלה או של אורחי האירוע. החברה מציעה שירותי צילום במהלך האירוע של הקהל. התמונות עוברות לגרפיקאי שמעצב אותן והן מודפסות בחום על גבי כוסות שניתנות במתנה לאורחים.
מותג הבישום של SHEINVALD המציע לחתן כלה בושם במיתוג אישי. מדובר ביצירת בושם ועיצוב אריזה מיוחדת עבור החתן כלה, עם תאריך החתונה ותמונה משותפת שלהם, שכל אורח באירוע יקבל כמתנה.
תכירו את הלימבוס החדש - מיניבוס מפואר שיש בו כורסאות מפנקות, שקעי usb , בר משקאות עם מכונת קפה מערכת סאונד מטורפת, כיסאות כמו במטוס שנשכבים אחורנית, טלוויזיה עם מסך ענק  ועוד המון פינוקי (עד 15 משתתפים).



על ארטבלוק כבר שמעתם? מדובר בעסק חברתי אשר חרט על דגלו העצמת נוער בסיכון גבוה, ע"י עיסוק בתחום האירועים. מדובר על עמדות הבלוקים שמשדרגות כל אירוע והופכות אותו לחוויה בלתי נשכחת. הנוער בסיכון שמפעיל את הדוכן, עבורם השמחה של אורחי האירוע היא מנוף לשיקום. הם חותכים, משייפים, מצלמים, מדפיסים ומחייכים ועל הדרך לומדים שהם יכולים.
הגלידה הטבעונית ILO שתגיע לכל אירוע: אלי ורותם יעקובוביץ  עלו לארץ מצרפת לקיבוץ בצפון, עם הרעיון לייצר גלידה על בסיס חלב קוקוס, שעליה כבר חשבו בפריז והתחילו לעבוד ולפתח את המתכונים. במפעל שהוקם בקיבוץ הגושרים המתבסס על מתכונים שהותאמו לחיך הישראלי, מייצרים אלי ורותם גלידה טבעית בעבודת יד מחלב קוקוס וסירופ אגבה אורגני, גלידה בריאה, טבעית וטבעונית  עם כשרות המתאימה לכל אירוע. בין הטעמים תמצאו: גלידת שוקולד עם פצפוצי שוקולד, גלידת פיסטוק עם קראנץ' פיסטוק קלוי, גלידת וניל קוקוס אקזוטי, גלידת קרם קוקוס עם קולי פירות יער.

תכירו את ג'ול ומקל הקסמים HOOPLAY ג'ול היא רקדנית הולה-הופ מוכשרת, אשר צירפה לריקוד שלה אורות וביחד יצרה אווירה מהפנטת. מדובר במיצג חדשני שלא נראה כמותו של שוטטות בחלל עם מקל המחובר בחוט לגוף ובעזרת תנועות ידיים ורגליים (ריקוד) נראית כמרחפת באוויר ויוצרת אשליה מדהימה של צורות בחלל.
פסל חי – יש דבר כזה!!! מישל תם,  בעלת ותק רב בתחום של מיצגי פסלים חיים. בין הדמויות שהיא מביאה מעצמה דמויות על רקע היסטורי אותם היא אוהבת לשחק , דמויות שמפתיעות ומבהילות אנשים שחושבים שמדובר בפסל אמיתי ולא מבינים שזה פסל חי.

לאוהבי הפיצוחים תכירו את GONUTS- יוזמה של הזוג שריתה וגבי גרינפלד שהקימו חנות און ליין לפיצוחים עד הבית וכעת החליטו לשדרג את החוויה עם בר פיצוחים מיוחדים ובריאים, המבוססים על קלייה טרייה וייחודית. הבר המעוצב מציע מגוון רחב של סוגים החל מפיצוחים קלויים או טבעיים, ללא גלוטן, מבחר עשיר וטעים של פירות יבשים, ואף נישנושי בריאות איכותיים וכשרים בהשגחת הרבנות.

המלביה – המצאה מתוקה של שני חברים וותיקים בשנת 2013 שהחליטו ללכת הכי רחוק שאפשר עם מנת הקינוח האולטימטיבית – המלבי. מדובר בעגלת מלבי המגיע לכל אירוע, יחד עם כל האקססוריז, התוספות והרטבים המוכרים שלהם. מרוטב הלימון –הל המיוחד , וניל קינמון, קרמל ועד הקלאסי הפטל רימון המוכר. 
לאוהבי הפירות של הקיץ - פנינת המתוק, שרות ייחודי של קייק פירות לאירועים הכולל 15-21 סוגי פירות עונתיים ומגוון רחב של פירות טרופים ואקזוטיים. מדובר בקייק הבנוי כשתי קומות, המציע מגשי ענק, עליהם מגישים פירות, ממתקים ובימי הקיץ גם ארטיקים.
את כל הגימיקים של עולם האירועים תוכלו לפגוש באירוע  MARRY LAND 2019 שיתקיים במוצאי שבת ה-31.8 ב"אמיליה" גן אירועים בראשון לציון. מדובר באירוע החתונות הגדול והנוצץ ביותר יתקיים זו הפעם השנייה.
Marry land 2019
בטלפון 054-6203038 ובפייסבוק https://www.facebook.com/itsMarryLand

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25. מאת שרית יוכפז

                                                         תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25: ויליאם שייקספיר, זאב ז'בוטינסקי, א וסקר וו...