יום שני, 9 באוגוסט 2021

ארועי סליחות מאת שרית יוכפז לכבוד חודש הרחמים והסליחות ארגון "אשכולות" וקרן קימת לישראל מאת שרית יוכפז


                                                             תמונה עם סבי זצ"ל-הרב זליג אשר אריה הברמן


לכבוד חודש הרחמים והסליחות ארגון "אשכולות" וקרן קימת לישראל מזמינים את הציבור הרחב להצטרף לאירועי סליחות המשלבים מזמורים, , בהם יוכלו המשתתפים להתחבר לאווירת הקדושה המאפיינת את התקופה.

 

הסיורים יתקיימו בכ-13 מוקדים מצפת ועד באר שבע, בין התאריכים ה-19.8-14.9(י״א באלול - ח׳ בתשרי) ללא עלות ובהרשמה מראש

 

 

חודש הרחמים והסליחות יוצר הרמוניה נ
פלאה של תפילות ותחנונים שמכינים אותנו לחגי תשרי אשר הולכים ומתקרבים. בתקופה זו כל אחד מתחבר בדרכו שלו, או שלה, לאווירת הקדושה העופפת את רחובות הערים בישראל, ובמיוחד את בתי הכנסת. בתוך כך, ארגון "אשכולות" בשיתוף קרן קימת לישראל והאגף לתרבות יהודית במשרד להשכלה גבוהה ומשלימה, יזמו פרויקט משותף הכולל סיורי סליחות בכ-13 מוקדים ברחבי הארץ מצפת ועד באר שבע. בשונה משנים קודמות,  השנה אירועי סליחות מיוחדים יתקיימו בעיר העתיקה בלוד, עיר שנפגעה במהומות שהיו במאי האחרון, והם יעסקו בהיסטוריה ובהווה המיוחדים של העיר. הפעילות מיועדת לציבור הרחב- למשפחות וליחידים.

 




מרבית הסיורים יתקיימו בימי חמישי בין התאריכים ה-19.8 ועד ה- 14.9 (י״א באלול - ח׳ בתשרי) בין השעות 18:00-21:00. ההרשמה לסיורים הינה מראש, ללא עלות והם יתקיימו תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.  לפרטים ולהרשמה: 08-6630030,  https://tic.li/EOAGa3g

 

שר- שלום ג'רבי, מנהל החטיבה לחינוך וקהילה בקק"ל: " סיורי הסליחות בחודש אלול כל שנה הינם מאורע משמעותי וחשוב עבור העם היהודי. אנשים מכל קצוות הארץ הן חילוניים והן דתיים לוקחים בהם חלק. אנחנו בקק"ל בשיתוף פעולה עם ארגון אשכולות בחרנו להרים את המיזם המשמעותי הזה ולהפוך אותו לחוויה משמעותית בה ילמדו על משמעות הסליחות, יכירו את הארץ ויתחברו לתקופה."

 

 

אדיר וישניה, מנכ"ל ארגון "אשכולות":  "חודש אלול והסליחות הוא מהחודשים המיוחדים בלוח השנה העברי המאחדים בין חלקי החברה הישראלית- חילונים ודתיים, אשכנזים וספרדים כאחד. איש איש בדרכו ובאמונתו, ובדרך בה הוא או היא בוחרים להתחבר לתקופה משמעותית המאפשרת לנו הזדמנות, אישית ומשפחתית, למחשבות על הווה ועתיד ולחשבון נפש. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן קימת לישראל, וביחד, באמצעות אירועי הסליחות המשלבים סיורים, מזמורים ותפילות, אנו מקדמים חיבור ערכי לארץ, ליהדות ולמורשת המיוחדת הטבועה בפינות המיוחדות בהן נבקר- בצפת, בירושלים, בטבריה ובערים מיוחדות נוספות". 

 

ארגון "אשכולות" מהווה ארגון גג חינוכי מוביל לכ- 33 מרכזים חינוכיים ברחבי הארץ אשר מספק מערך הדרכות עם היקף פעילות נרחב למגוון אוכלוסיות וקהלים: בתי ספר, מכינות קדם צבאיות, משפחות, מבוגרים ועוד. "אשכולות" ומרכזיה מקדמים שיח חינוכי, חברתי, סביבתי עדכני ברחבי ישראל באמצעות כלים חינוכיים, חווייתיים ועכשוויים של הכשרה, הדרכה ואירוח המותאמים לרוח הזמן ולכלל ישראל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"האריה שבפנים״ פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024.מאת שרית יוכפז

  פרס השחקנית, פרס המוזיקה ופרס עיצוב התלבושות הוענקו אמש בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2024 להצגה החדשה של תיאטרון המדיטק על פי ספר ה...