יום שני, 4 במרץ 2024

פסטיבל פורים להצגות ילדים 2024 מבית תיאטרון השעה הישראלי בסימן קלאסיקות ונוסטלגיה.מאת: שרית יוכפז

 

 

 

פסטיבל פורים להצגות ילדים 2024 מבית תיאטרון השעה הישראלי

מאת: שרית יוכפז

יתפרס השנה על פני יומיים בין התאריכים 24-25/3 ויתקיים ברמת גן וביהוד

בסימן קלאסיקות ונוסטלגיה



ילדי ישראל מוזמנים לצפות בקלאסיקות "פיטר פן", בהצגה "הדולפין" בשילוב שיריו הגדולים של גידי גוב, "הענק וגנו", המחזמר "הקוסם מארץ עוץ"

תיאטרון השעה הישראלי משיק את פסטיבל פורים להצגות ילדים 2024 בסימן קלאסיקות שילדים אוהבים. בין התאריכים 24-25/3 , על פני יומיים שלמים, יוכלו ילדי ישראל להנות משלל הצגות, מחזמר בעיר רמת גן וביהוד.

פסטיבל פורים להצגות ילדים 2024 מבית תיאטרון השעה הישראלי, יתקיים בשנה בתיאטרון רמת גן (חיבת ציון 16) ובהיכל התרבות החדש ביהוד. בתוכנית:

יום א' – 24.3.2024 תיאטרון רמת גן (חיבת ציון 16):
10:00, 16:00 - הצגת פיטר פן בגרסה חדשנית
, צבעונית ומרהיבה, בשילוב מולטימידה לקלאסיקה האהובה על הילד הנצחי מארץ לעולם לא של כל הזמנים. מחזה ובימוי | עודד אהרליך , בהשתפות | אופיר אסף / עדן אמסילי , מיועד לגילאי גן – ג'

11:30 | הדולפין – הצגה צבעונית , מוסיקלית ומרהיבה בשילוב שיריו הגדולים של גידי גוב. סיפורו של מיקי, ילד חולמני ורגיש שלא מתחבר עם ילדים בני גילו. מיקי פוגש את דולפי הדולפין, הפנינה, אבו נפחא ומלפפון הים, ובעזרתם עובר מסע מיוחד. בזכות החברות הנפלאה הוא מנצח את הפחדים, את ההיסוסים, לומד לבטוח בעצמו ולפתוח את לבו.  בין שיריו של גידי גוב: "לכבוד הקיץ שהגיע", "עניין של זמן", "אלף כבאים", "תן לי יד", "רוני" ועוד רבים וטובים, שהופכים את ההצגה לחגיגה תיאטרלית-מוזיקלית מעל ומתחת למים.

 מחזה | דפנה אנגל ושי להב , בימוי | משה בן שושן ורענן ניסים פררה, בהשתתפות| עדן אמסילי , גל בן מויאל , ליטל דוידי , תום שינצקי , איציק מלמד, מיועד לגילאי גן – ג'

17:30 הענק וגנו | גרסה חדשה , צבעונית ומרהיבה לקלאסיקה האהובה מאת אוסקר ווילד. מאת אפרים סידון , משה בן שושן ורענן ניסים פררה ובבימוי משה בן שושן ורענן ניסים פררה . זה הוא סיפור על ידידות מופלאה ומפתיעה בין ילד קטן ורגיש לבין ענק שלמראית עין נראה מפחיד אך בתוך תוכו עדין וחושש מפני הילדים. חום ליבו ותבונתו של הילד ימיסו גם את ליבו הקפוא של הענק  - וגנו של הענק יהפוך לגן המשחקים של כל ילדי השכונה. הצגה מלאת רגש והומור המוכיחה שמי ששופט לפי מראה חיצוני עלול להפסיד חבר אמיתי וכי טוב לב ודאגה לזולת היא המתכון הטוב ביותר לידידות אמיתית.

בהשתתפות | בל וענונו , גל בן מויאל , דור אלמקייס , הדר ברנשטיין / גל שיטרית , רוי אברמוביץ', מיועד לגילאי גן - ג׳ 

 

 

 

יום ב' 25.3.2024 – היכל התרבות החדש יהוד

17:30 | הקוסם מארץ עוץ – המחזמר –מסע צבעוני ומרגש על שביל האבנים הצהובות . עיבוד לקלאסיקה המופלאה מאת פרנק באום. ההצגה מספרת את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב, הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה.
דורותי, שכל רצונה הוא לחזור הביתה, פוגשת מכשפה טובה המייעצת לה ללכת אל הקוסם הגדול מעיר הברקת בתקווה שיוכל להגשים את משאלתה לחזור אל משפחתה. מסעם של החברים רצוף מכשולים, ובמהלכו יילמדו על חברות, עזרה לזולת, טוב לב ואהבת הבית והמשפחה. מה מצפה להם בעיר הברקת? מה יגלו על הקוסם מארץ עוץ? האם יצליחו להגשים את משאלותיהם?

מחזה: אורלי ויונתן שוורצברג ישועה , בימוי : משה קפטן, בהשתתפות: ירדן מרחבי , אור משיח , גיא עקיבא , אבירם קרליך , רוית יעקב כהן , עודד מנסטר , דניאל סבג, מיועד לגילאי 4 ומעלה.

מוטי חלימי מנכ"ל תאטרון השעה הישראלי :  "בצל המלחמה אנחנו גאים בתאטרון השעה הישראלי המוביל אג'נדה חברתית של עשיה למען תרבות הילדים בארץ, בהתאם לצו השעה, תוך הענקת חוויה אמנותית מרתקת לבאי פסטיבל הצגות הילדים פורים 2024. השנה שמנו דגש על קלאסיקות בפסטיבל, שהילדים וההורים יכולים להתרפק על העבר, עם שיריו הנוסטלגיים של גידי גוב בהצגה הדולפין, המחזמר הקוסם מארץ עוץ, פיטר פן, שמעניקים ערך מוסף לילדים, במטרה שייהנו דווקא בתקופה סוערת זו , מחוויית תרבות אחרת".

תיאטרון השעה הישראלי לילדים ונוער הנו תיאטרון הילדים הגדול והמוביל בישראל. כשמו של התיאטרון כך יצירתו - ענייני השעה. ברפרטואר התיאטרון תוכלו למצוא כ-60 הצגות שונות הנוגעות בנושאים חשובים ועמוקים בחברה הישראלית ובעולמם של הילדים ביניהם קבלת האחר והשונה, מוגבלויות, מגדר, העצמה של ילדים, ביטחון עצמי וערך עצמי, כל אלו לצד קלאסיקות אהובות ומהנות לכל המשפחה כדוגמת: הקוסם מארץ עוץ , אליס בארץ הפלאות , פיטר פן, הדייג ודג הזהב ועוד..

תיאטרון השעה הישראלי מוכר ונתמך ע"י משרד התרבות והספורט ועיריית תל אביב ומציג מידי שנה למעלה מ7,000 הצגות ברחבי הארץ. הצוות האומנותי של התיאטרון מורכב כיום מבימאים ומחזאים חשובים ומוכרים בתרבות ביניהם : משה קפטן , עירד רובינשטיין , אלדר גוהר-גרויסמן ועוד.

כרטיסים לכל ימי הפסטיבל באמצעות אתר הבית של תאטרון השעה הישראלי:

https://teatron-hashaa.smarticket.co.il/%D7%A4%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%91%D7%9C_%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D_2024

צילום:  עומר שטיין רדי רובינשטיין

מאת שרית יוכפז

תהנו..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...