יום ראשון, 3 במרץ 2024

ב-8 במרץ תיפתח במרינה תל אביב, בתמיכת עיריית תל אביב-יפו, תערוכת "קולות אחרים" מאת שרית יוכפז




תערוכת "קולות אחרים"

תלמידי ותלמידות בית ספר יחזקאל באשקלון פותחים חלון לעולמם הפנימי תוך ביטוי ויזואלי דרך ציורים לקולות הפנימיים של הפחדים והחרדות אל מול קולות המלחמה

יום שישי, 8 במרץ, 11:00- 13:00, מרינה בתל אביב.

כניסה חופשית




 

ב-8 במרץ תיפתח במרינה תל אביב, בתמיכת עיריית תל אביב-יפו, תערוכת "קולות אחרים" בה יציגו תלמידי ותלמידות בית ספר בית יחזקאל באשקלון את עבודותיהם מתוך רצון לתת ביטוי לקולות הפנימיים של הילדים והילדות דרך אמנות כערוץ תקשורת לשיח על החוויות האישיות שעברו במהלך המלחמה ועד היום בבתיהם באשקלון.

 

בתערוכה, אותה אוצרת גילת אלקסלסי, הילדים והילדות פותחים חלון לעולמם הפנימי תוך ביטוי ויזואלי דרך ציורים לקולות פנימיים של פחדים וחרדות אל מול קולות המלחמה המהדהדים בעבודות כמו האזעקות, הפיצוצים, המראות  של השמיים והים. בן היתר יתארו המשתתפים והמשתתפות אירועים שהציפו את התחושות שלוו אותם, בניהם גם את השהות בחדר האטום לצד משפחתם. כל אלו מצוירים באופן שחושף תמונה כללית של חיים לצד מלחמה וכאב אישי, כאשר בליבם תקווה ורצון לימים טובים של חזרה לשגרה, לבית הספר והשבת הביטחון האישי והכללי.

 

מתחילת המלחמה, תושבי ותושבות הדרום ביניהם תושבי אשקלון חוו תקופה קשה ומאתגרת. כאשר רבים נאלצו לפנות את בתיהם, ומרבית מתלמידי ותלמידות בית הספר "יחזקאל" ומשפחותיהם עברו להתגורר בבתי מלון ובתי הארחה בעיר.

מאותו הרגע, עיריית תל אביב- יפו חיבקה ועטפה את המפונים והמפונות בעיר והוות עבורם כתובת משמעותית למתן סיוע במגוון תחומי החיים במטרה שירגישו בבית וחלק מתושבי העיר, תקופה זו מזמנת התבוננות מחדש על ראיית הטוב והערבות ההדדית.

 

עיריית תל אביב–יפו באמצעות החברה העירונית "אתרים" והנהלת המרינה הציעו מרחב פעילות למשפחות ולילדי וילדות אשקלון. במסגרת הקשרים המבורכים שנרקמו במהלך התקופה, נוצרה הזדמנות לילדים ולילדות להשמיע את קולם ולהציג את עבודותיהם בתערוכה שתוצג לאורך שטחי המרינה, מהכניסה ולאורך קירות העץ במרחב המתחם של הפעילות של שייטי תל אביב הצעירים.

 

יום שישי, 8 במרץ, 11:00- 13:00, מרינה בתל אביב

כניסה חופשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש. מאת: שרית יוכפז

  מוצרט ושוברט על במה אחת! יום שישי, 17.5.24 בשעה 11:00 במשכן לאומנויות הבמה ב"ש יצירות המופת של שניים מגדולי המלחינים בכל הזמנים מגיעו...