יום רביעי, 22 במאי 2019

שרית יוכפז : חדשות החיים היפים משנת 2014TheMarker Cafe שריתיוכפז0 שרית יוכפז: חדשות החיים היפים התיאטרון הלאומי, הבימה משרד החוץ הקולומביאני ושגרירות קולומביה בישראל מציגים: תע...

שרית יוכפז: חדשות החיים היפים

שמי שרית יוכפז עיתונאית צלמת ובלוגרית . 
על עצמי:

כתבתי בעיתונות ארצית. מגזינים לנשים משפחה ונוער.הגשתי 10 שנים תוכנית -המלצות לטיולים תרבות וארועים ברדיו קול חי fm -93 .כותבת במקומונים. כותבת בלוג בסלונה "החיים הטובים בישראל "מאת: שרית יוכפז-sarityochpaz .
יש לי 3 מגזינים -בלוגים בנושאים: 
"חדשות תיירות. תרבות מלונות ומסעדות." 
"החיים הטובים צרכנות ועיצוב. ".
"חדשות יופי טיפוח אופנה וסטייל.". מאת שרית יוכפז. בעלת תעודת עיתונות ממשלתית ושל לשכת עיתונות בתל אביב. הכתבות שלי מקושרות לגוגל פלוס ויש לי צפיות רבות. כתבותי נכנסות בעמוד ראשון בגוגל. תחומי ענין: אוהבת את החיים הטובים. אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אוהבת אנשים טובים.בעלי חיים. כלבים חתולים וסוסים.אוהבת ים. נופים קסומים . אופנה. הצגות סרטים ספרים ואופרות. אוהבת לסקר הצגות .תאטרון .סרטים ספרים. אופנה קוסמטיקה . עיצוב . נדל"ן . עסקים. מלונות .מסעדות וצרכנות. אני מוזמנת לסקר מסיבות עיתונאים ופרזנטציות . עובדת עם מיטב היח"צנים והדוברים . אוהבת לראיין אנשים ועוסקת להנאתי בהום סטיילינג .
גדלתי 18 שנים כלבים. לצערי מתו מזקנה.
למדתי רפואה אלטרנטיבית. איפור.תקשורת 
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן. הייתי בעבר מורה .גרתי ברמת השרון . וכעת בתל אביב-בכיכר המדינה. אני נשואה . אמא לשתי בנות מקסימות. עינת סמואל עובדת בטלוויזיה ברשת. החתן טל סמואל מנהל את "אלה פרסום ויזמות" .
והבת רונית יוכפז מעצבת פנים . 
אני מתנדבת למען צער בעלי חיים. שמירה איכות הסביבה .מועדון העיוורים ומתנדבת למשטרה "למשמר האזרחי-"אני מסייעת בסיורים ממונעים נהגת בניידת משטרתית .
ב"דה מרקר קפה " - THE MARKER CAFE -אביא לכם קוראים יקרים פוסטים וכתבות חדשות על חיי עסקים .תיירות .מלונאות.מסעדות תרבות -ביקורת הצגות תאטרון וסרטים ותערוכות . חדשות אופנה קוסמטיקה וצרכנות וחדשות החיים הטובים והיפים
בפיסבוק :sarit yochpaz {שרית יוכפז}
מייל: sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...