יום שני, 20 במאי 2019

שקית "נשנושי הגזר" החדשה של שטראוס מכילה זן ייחודי של גזרים קטנים אותם משווקיםלראשונה בישראל, מאת: שרית יוכפז



טעם הטבע" מציג:
לראשונה בישראל ברשתות זן גזר ייחודי, קטן וקראנצ'י לנשנוש –
"נשנושי גזר"
הזן פותח באירופה וגדל בשדות מגדלי היישוב סעד

מוריס כהן, מנכ"ל "טעם הטבע": "הגזר נחשב לאחד הירקות הפופולאריים והבריאים, לכן אנו גאים להיות חתומים, יחד עם קיבוץ סעד, על שיווק בלעדי וראשון לזן מיוחד של גזר. אנו מאמינים בשותפות עם חקלאים אמתיים שמובילים חדשנות, ושמחים להציע לצרכנים הזדמנות צריכה חדשה של ירקות טריים וייחודיים מהשדה לשולחן בלי מאמץ, זאת כחלק מייעוד המותג. טעם הטבע שמה לה ליעד להגדיל את צריכת הירקות באמצעות מתן פתרונות זמינים, בריאים וטעמים בנוחות מרבית. כבר בשנת 2018 גדלה הקטגוריה בכ-10% והמטרה היא להמשיך ולצמוח  בקצב הזה גם בהמשך."


SNACK CARROTS

שקית "נשנושי הגזר" החדשה של שטראוס מכילה זן ייחודי של גזרים קטנים אותם משווקיםלראשונה בישראל, שם הזן - מוקום. הזן, שפותח באירופה, גדל ע"י  חקלאי היישוב סעד למטרת נשנושי גזר  כגזר קטן, קראנצ'י יותר (לא סיבי), בעל מרקם מיוחד שאינו דורש תהליך עיבוד.

גרסאות הגזר הקטן המסחרי הקיים היום בשוק עובר תהליך עיבוד הכולל חיתוך וגילוף של הגזר לממדיו הקטנים.

"נשנושי גזר" של שטראוס, מהווים פתרון צריכה זמין ובריא לגזר קטן מהשדה אל הצרכן, ללא עיבוד. מה שמעניק למוצר חיי מדף ארוכים יותר, מרקם קראנצ'י ושומר על ערכיו התזונתיים של הירק. הגזרים נאספים בגודל ממוצע של כ- 12 ס"מ בלבד, עוברים תהליך מיון ואיכות קפדני בחברת גזר סעד, ולאחריו שטיפה יסודית במפעל "טעם הטבע" של שטראוס, המאפשר לאכול את הגזר טרי ישר מהשקית.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במארז משפחתי של 280 גר'.

גזרים צבעוניים mix

שטראוס שמחה להיכנס לעולמות ייחודיים בתחום הירקות, ולהנגיש לצרכן מוצר המשמש את מטבחי הקולינריה המובילים בעולם.

בזכות הידע שצברו חקלאי היישוב סעד, גדל בנגב המערבי גזר במגוון צבעים. גידולו דורש התייחסות שונה משל גזר רגיל ומצריך בין היתר ימי גידול וזמני אסיף שונים, כמו גם תהליכי שטיפה ומיון קפדניים ונפרדים.

הצבעים השונים של הגזרים, בייחוד אלו הכהים יותר, מעידים על עושר בבטא קרוטן- נגזרת של ויטמין A ואנתוציאננים, שהם נוגדי חמצון חשובים.

מארז הגזרים הצבעוניים החדש של "טעם הטבע" מבית שטראוס, מגיע במגשית וארוז בשרינק נושם  ייחודי לשמירה על טריות המוצר. המוצר מכיל 700 גר' של גזר בצבעים צהוב, סגול וכתום, וניתן יהיה להשיג בכל רשתות השיווק.


"טעם הטבע" מגדילים את צריכת הירקות באמצעות מתן פתרונות זמינים, בריאים וטעימים בנוחות מרבית

מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...