יום שני, 20 במאי 2019

לכבוד שבועות משיקה רשת פעמית סטור במחלקת האפייה כלים מתכלים,מאת: שרית יוכפז


פעמית סטור משיקה לקראת שבועות 



מוצרי אפייה מתכלים
כלים אקולוגים מחומרים טבעיים




לכבוד שבועות משיקה רשת פעמית סטור במחלקת האפייה כלים מתכלים,  בחרתם לרכוש כלים המתכלים ביולוגית ומתאימים לקומפוסט, הרי שיהיה לכם ערך מוסף כיום ברשת פעמית סטור.
מגוון גדול מאוד של מאכלים מתאימים לחג השבועות, אשר לשם הכנתם תוכלו להצטייד בכמה מוצרים בסיסיים ופשוטים מאוד, ותשיגו תוצאות מרהיבות: פשטידות, קישים, לזניה.
את הפשטידות, קישים ולזניה אשר יכולים לשמש מנות דגל בארוחת החג שלכם, תוכלו להכין ולאפות בקולקציה חדשה ומרהיבה של כלים מתכלים לאפייה.  .
הקולקציה בעלת נוכחות עיצובית יוצאת דופן ומעוררת התפעלות. הרעיון שמאחורי הכלים המתכלים הוא פשוט: בתהליך הייצור שלהם משתמשים בפסולת של עץ ולא פוגעים בעץ עצמו. אוספים את עלי העץ שנשרו, שוטפים אותם היטב במים וכאשר מעבירים אותם לתוך תבניות מיוחדות בעומקים שונים ובצורות שונות ומחממים אותם בטכניקה מיוחדת הם מקבלים את הצורה שלהם וכך נוצר כלי מתכלה וידידותי לסביבה. כלי כזה לא משאיר כימיקלים רעילים בסביבה ולעיתים מזין את האדמה בחומרים שלו כאשר הוא מתפרק. כלי שמופק מבסיס צמחי, מאפשר גם לשוחרי האקולוגיה את השימוש בכלים חד פעמיים ביציאה לפיקניק, באירוח ובארגון אירוע.
מתכלה באפייה
תבניות עגולות 9,90 שקל
תבניות אינגליש קייק 9.90 שקל
בכל חבילה 3 תבניות
עוד נין למצוא בקולקציה צ'ופסטיק מתכלים, קערות קטנות להגשה ועוד...
רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים.
הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ  http://www.peamit.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...