יום שלישי, 18 ביוני 2019

"בימות פיס" אירועי התרבות מהגדולים בארץ של מפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות – יוצא לדרך. מאת: שרית יוכפז


המופע הפותח: דיויד ברוזה והאנדלוסית ירושלים בפארק ענבה במודיעין
·         מאות אלפי ישראלים עתידים לקחת חלק בכ-220 מופעים בכל רחבי המדינה
·         השנה מספר המופעים, האומנים והרשויות המשתתפות, הוא הגדול ביותר עד כה
·         המופעים ללא תשלום או במחיר כניסה סמלי של עד 30 ש"ח
"בימות פיס", פרויקט התרבות הגדול והחשוב של מפעל הפיס, התרחב השנה משמעותית ויוצא לדרך בימים אלה. המופע הפותח של הפרויקט, יתקיים ביום חמישי ה-20.6 בפארק ענבה במודיעין – מכבים רעות ובו יופיע דיויד ברוזה במופע ענק ומרגש יחד עם התזמורת האנדלוסית ירושלים מזרח ומערב.

במסגרת הפרויקט, במהלך החודשים יוני-דצמבר 2019, מפעל הפיס יעניק ל-220 רשויות ברחבי הארץ, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע המתאים להן, מתוך היצע נרחב של עשרות אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

הפרויקט מתקיים זו השנה התשיעית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים, במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת "בימות פיס" הינה  להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס ממשיך להוביל את תחומי האמנות והתרבות בחברה הישראלית ומשיק את מיזם "בימות פיס 2019". המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ונועד להנגיש מופעי תרבות פופולאריים לערי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. עם השנים התפתח המיזם וכיום מגיע כמעט לכלל הרשויות בכל רחבי הארץ. ביישובים רבים הפך המופע הנבחר מתוך פרויקט "בימות פיס", למופע המרכזי של הקיץ עבור התושבים. ההצלחה הרבה והביקוש בשנה שעברה, הובילה אותנו  להרחיב משמעותית את הפרויקט, שיהיה השנה הגדול ביותר עד כה. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים וליהנות ממופעי תרבות של ענקי הזמרים הישראלים בחינם או בתשלום סמלי של עד 30 שקלים".

בין האמנים המובילים: הפרויקט של רביבו , רותם כהן, עילי בוטנר וילדי החוץ, קובי אפללו, הדג נחש, אברהם טל, מוש בן ארי, דודו טסה, אהוד בנאי ,טיפקס, שירי מימון, אביב גפן, עידן עמדי, דיויד ברוזה והתזמורת האנדלוסית ירושלים, דקלה, אתניקס, שלומי שבן, התקווה 6, עברי לידר, ויולט סאלמההייתם חלאייליה ,לינה מח'ול, אמיר דדון, קרן פלס, להקת ביאת,  נתן גושן, ועוד.


לפרטים נוספים ולכניסה ללוח המופעים ניתן להתעדכן באתר המועצה לתרבות מפעל הפיס:
www.pais.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25. מאת שרית יוכפז

                                                         תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25: ויליאם שייקספיר, זאב ז'בוטינסקי, א וסקר וו...