יום חמישי, 13 ביוני 2019

קליניקת L.A. FACE ב-5 טיפים לטיפול בשיער דליל או התקרחות.מאת: שרית יוכפז


קליניקת L.A. FACE ב-5 טיפים לטיפול בשיער דליל או התקרחות.


כמה אמוציות ורגשות סובבים את השיער שלנו? לא משנה אם אתן מעדיפות שיער ארוך או קצר, צבוע או טבעי, פן או מתולתל -  כולנו מחוברות לשיער ראשנו בצורה רגשית ועמוקה. ובכל זאת, למרות החשיבות שאנו רואות בשיער קרוב לשלושים מיליון (!) נשים ברחבי העולם סובלות מנשירת שיער או שיער דליל.
לרבים מאיתנו, אובדן השיער או דלילותו קשורים לגנטיקה אך גורמים נוספים יכולים להיות דיאטות, מחלות, לחץ נפשי ותהליכי הזדקנות טבעיים. במקום שניתן לבעיה הזו להשפיע על הביטחון העצמי שלנו ניתן לפנות לאחד מהפתרונות הקיימים היום בשוק ויסייעו לך להחזיר את הברק והבריאות לשורשי השערה.
 

דרכים שונות לטיפול בנשירת ודילול שיער

נשירת שיער נגרמת כאשר זקיקי השיער מפסיקים לגדול ומתחילים לנשור, בדרך כלל כתוצאה מגורמים טראומתיים העוברים על שיער ראשנו. שיער דליל נגרם לאחר שאותם זקיקים מייצרים שיער עדין יותר לאורך כמה מעגלי צמיחה - קוטרו של סיב השערה הופך להיות דק יותר ומחזורי הצמיחה קטנים ומתקצרים.


אז מה עושים על מנת לטפל בכך?
 
  • הטיפול הביתי (LLLT)
טיפול ביתי נעשה לרוב על ידי קרני לייזר מוחלשות ומדויקות המשתמשות בקרני אור בעלי אורך גל מיוחד המסייעים להגביר את תחלופת הדם ולעודד צמיחת שיער.
למי מתאים הטיפול: לאילו המחפשות טיפול הדרגתי וביתי.
למי לא מתאים הטיפול: נשים בהיריון, חולי סכרת, אפילפסיה, לסובלים מבעיות בבלוטת התריס  ולחולים בסרטן.
למה לצפות: הטיפול מעניק חמצן וחומרים מזינים אחרים ישירות לתוך הקרקפת וישירות אל תוך זקיקי השיער, פעולה זו מעודדת את צמיחת השיער בצורה עבה ומהירה יותר. אומנם הטיפול הינו טיפול ביתי אך מומלץ לבצע אותו תחת הוראות והשגחת מומחה.

 
  • הטיפול הטבעי (PRP)
הפופולריות של הטיפול הטבעי המתבסס על פלזמה מעושרת בטסיות דם צובר תאוצה בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית לכך היא היות הטיפול לא פולשני וכזה העושה שימוש בגורמי הצמיחה והחומרים המזינים של המטופל.
למי מתאים הטיפול: לאילו הסובלים מנשירת שיער הדרגתית בטווח של שלוש עד חמש שנים האחרונות.
למי לא מתאים הטיפול: לסובלים מנשירת שיער כתוצאה מטיפולים רפואיים, אנמיה, מחסור בברזל או בעיות הורמונליות. כמו כן הטיפול לא מתאים לאלו הסובלים ממחלות עור בקרקפת.
למה לצפות: תחילה ייקחו מכם מעט דם על מנת לעבד מתוכו את הפלזמה שלכן, לאחר מכן יזריקו את התוצר חזרה לקרקפת בנקודות אסטרטגיות.
 
  • הטיפול התרופתי
טיפול תרופתי עובד על ידי כך שהוא חוסם את ההורמונים הגורמים למזעור השיער ונשירתו.
למי מתאים הטיפול: באישור רופא בלבד.
למי לא מתאים הטיפול: לנשים שטרם הגיעו לגיל המעבר.
למה לצפות: בשבועות הראשונים יש סיכוי להמשך נשירת השיער, זה טבעי כחלק מהשינוי שהגוף עובר. תוצאות מקסימליות ואופטימליות יראו לאחר כשנה.

 
  • השתלת שיער
השתלת שיער כירורגית מהווה את הפתרון הקבוע היחידי באובדן שיער.
למי מתאים הטיפול: לאילו אשר נשירת השיער שלהן נובעת מגנטיקה, בעיות הורמונליות או לנשים לאחר ניתוח או כאלו אשר סובלות מצלקות על הקרקפת.
למי לא מתאים הטיפול: לסובלים מצלקות חמורות ומחלות קרקפת חמורות.
למה לצפות: תחילה מרדימים את האזור האחורי של הקרקפת ומוציאים משם רצועת שיער המכילה זקיקי שיערות, תחת מיקרוסקופ מחלקים את הזקיקים לקבוצות ומשתילים אותם במקום הרצוי לאחר הרדמה שלו גם כן.
 

מבצע לזמן מוגבל רק ב L.A. Face – לקוחות המזמינות טיפול השתלת שיער בשבוע הקרוב תקבלנה טיפול PRP  חינם. 
לפרטים ויצירת קשר בטלפון 072-3949739 או דרך האתר



קליניקת L.A. Face   מעניקה  הטיפולים הקוסמטיים בארץ, 
 

כתובת 
שאול המלך 37 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...