יום ראשון, 2 ביוני 2019

איך נוגדי חמצון עוזרים למראה עור בריא וזוהר באדיבות: הרבלייף – דרך חיים-מאת: שרית יוכפז



איך נוגדי חמצון עוזרים למראה עור בריא וזוהר

באדיבות: הרבלייף – דרך חיים

כמה פעמים שמעתם את המושגים "נוגדי חימצון" או "רדיקלים חופשיים", ולא הבנתם מהם בדיוק ואיך הם קשורים לעור שלכם?  מומחי חברת הרבלייף מסבירים את כל מה שרציתם לדעת על נוגדי חימצון וגם הסבר למה הם חשובים כל כך למראה עור בריא ורענן.
המונח "רדיקלים חופשיים" אולי נשמע כמו שם של תנועה פוליטית, אבל רדיקלים חופשיים הם מולקולות לא יציבות, שנוצרות כשהגוף שלנו מפרק מזון או כשהוא נחשף לזיהום או לרעלים, והם גורמים לנזקים בגוף. למזלנו, נוגדי חימצון יכולים להילחם בנזק שיוצרים הרדיקלים החופשיים ולעכב את תהליך החימצון שמתרחש בגוף. נשמע מסובך? אין צורך להבין את כל הפרטים הקטנים, כדי לשמור על הגוף שלנו. מה שבאמת חשוב לדעת זה שתהליך יצירה של רדיקלים חופשיים מתרחש בתאי הגוף כל הזמן, באופן טבעי. החדשות הטובות הן שנוגדי החמצון, אשר נמצאים בוויטמינים ומינרלים כמו ויטמין A, C או E, יודעים להילחם ברדיקלים החופשיים, ולכן הם חשובים עבורנו.

מומחי חברת הרבלייף מציגים 4 סיבות להכניס לחייכם את נוגדי החמצון:



1)     נוגדי החימצון יש השפעה גדולה  על מניעת  הזדקנות  העור:
עם השנים, החומרים החיוניים על פני העור נעלמים, והעור הופך רפוי יותר. נוגדי החמצון מאטים תהליך זה ובכך מסייעים לעור להיראות מוצק יותר. בנוסף, על אף שכמעט בלתי אפשרי להעלים קמטי גיל עמוקים, מוצרים שמכילים נוגדי חימצון, בעיקר ויטמינים C ו-E, מסייעים בהפחתת המראה של קמטי עור עדינים ומסייעים לעור להיראות צעיר יותר. נסו את הסרום ממזער הקמטים מסדרת SKIN של הרבלייף, המכיל ויטמינים C ו-E, מפחית את מראה הקמטים הדקים ומסייע למראה עור בוהק וחלק תוך 7 ימי שימוש.

2)     נוגדי החימצון מסייעים לשיפור מראה עור שנפגע מהשמש:
חשיפה לא מבוקרת לשמש היא לא רק מסוכנת ועלולה לגרום לסרטן, היא גם פוגעת במראה העור שלכם, מייבשת אותו וגורמת נזק לתאים. עור שנחשף רבות לשמש ייראה מקומט וזקן יותר מגילו. נוגדי החימצון יכולים להמריץ את זרימת הדם בעור, לזרז יצירה של תאים חדשים, וכתוצאה מכך – לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר.

3)   נוגדי החימצון משפרים את מראה הצלקות:
לרקמות מצולקות יש מבנה תא שונה משל תאי עור בריאים, ועור מצולק יהיה בדרך כלל קשה יותר. נוגדי החימצון יכולים להגביר את זרימת הדם לרקמה הפגועה, ובכך לשפר את מראה הצלקת ולעזור לה להיטמע בעור החדש שנוצר. בין נוגדי החימצון הידועים כמסייעים לשיפור מראה צלקות נמצאים אלוורה ותמצית בצל, שמגבירים את ייצור הקולגן בגוף.

4)   נוגדי חימצון מעניקים לעור בוהק בריא:
זיהום אוויר, תאי עור מתים על פני העור וסטרס יכולים כולם להשפיע על מראה העור שלנו לרעה וליצור עור שנראה עייף ולא אחיד. לנוגדי חימצון מסוימים יש יכולת לשפר את הגוון העמום והלא אחיד של

העור וליצור עור בריא וזוהר. ויטמין C, למשל, ידוע כיעיל במיוחד ביצירה של עור בוהק, בהגנה על העור מפני מזהמים ובהגברת ייצור הקולגן בגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25. מאת שרית יוכפז

                                                         תיאטרון גשר מציג את רפרטואר 2024-25: ויליאם שייקספיר, זאב ז'בוטינסקי, א וסקר וו...