יום שלישי, 18 ביוני 2019

לראשונה בצפון: מתחם אקסטרים בהשראת נינג'ה ישראל יוקם בצפת! מאת: שרית יוכפז


לראשונה בצפון:
מתחם אקסטרים בהשראת נינג'ה ישראל יוקם בצפת!


אתם בכושר? תמיד חלמתם להתנסות במתקנים בסגנון נינג'ה? עכשיו אתם גם יכולים!. העיר צפת מתעוררת לחיים והופכת לעיר של פסטיבלים!. לצד קיום אירועים ומופעים לאורך הקיץ, פסטיבל הכליזמרים המסורתי שיתקיים ב 12-14.8 ופסטיבל הלדינו הבינלאומי הראשון שיתקיים בתאריך 16-18.7, בעיריית צפת יקימו בשבוע הקרוב פארק אקסטרים ענק על שטח של 5 דונם, בהשראת נינג'ה ישראל!

בימים שלישי רביעי וחמישי, בין התאריכים 25-27.6 בין השעות 16:00 ועד 22:00 יפעלו ברחבת השוק העירוני בצפת שלושה מתחמים: מתחם פעוטות לילדים בגילאים 0-3 עם מתנפחים וג'ימבורי, מתחם ילדים הכולל מתקני אקסטרים בהשראת נינג'ה ישראל לגילאים 4 עד 12 ומתחם נוער ובוגרים שהכניסה אליו תותר החל מגובה 1.50. מתחם הילדים והבוגרים ייכללו מגוון מתקני אקסטרים בסגנון אלו שהוצגו בתוכנית הטלוויזיה, בהתאמה לרמות קושי שונות: מעבר טבעות אולימפיות, סטפרים, מחטים תלויים, קפיצה לרשת, דלתות תלויות וכמובן- קיר טיפוס בסגנון הנינג'ה המפורסם. את המתחם המיוחד תקים חברת switch active הנחשבת לחברה מובילה בתחום ספורט האקסטרים והפקת אירועי ספורט.

כמו כן לאור העובדה כי מדובר במתחם פעילות מרשים במיוחד, יוקצו אזורי צפייה מיוחדים לתושבים שיגיעו לצפות במתמודדים עם המתקנים שכן מדובר באירוע מרשים ומרתק המותאם גם לצפייה במתמודדים וגם להתמודדות בפעול.  האירוע הינו כחלק משיתוף הפעולה של עיריית צפת ומכבי שירותי בריאות עם ימי קונספט בתחומים שונים: מכבי טיבעי, מכבי טיפולי בריאות, מכבי פארם, וכן אנשי מקצוע בתחום הפיזוטרפיה, ראייה, שינים ועוד. הצוותים יעניקו ייעוץ, הדרכה וגם מתנות למשתתפים!.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה שהשקיע מאמצים כבירים להביא את האירוע המשמעותי לצפת ולגייס את התקציבים הנדרשים לכך ציין: "קיץ חם במיוחד צפוי לתושבי צפת ואייני מתכוון למזג האוויר. מגוון רחב של אירועי תרבות, ספורט ופנאי יתקיימו לאורך הקיץ בצפת לצד שלושה פסטיבלים  מרכזיים- פסטיבל אקסטרים, פסטיבל הלדינו ופסטיבל הכליזמרים. מדובר באירוע אתגרי ותרבותי סוחף ומהנה המתאים לכל המשפחה- גם לצפייה במתחרים וגם למשתתפים, אני מזמין את תושבי צפת להגיע ולקחת חלק בפעילויות השונות, זה שלכם ובשבילכם".

אל הפעילות רתמו בעיריית צפת גם את 'מכבי שירותי בריאות', לדברי ליטל כהן מנהלת המרחב: "מכבי שירותי בריאות גאה לקחת חלק באירועי קידום בריאות עבור הקהילה מתוך חזון המעודד מודעות לאורח חיים בריא. רפואת העתיד נמצאת היום במניעת תחלואה וקידום בריאות- עלינו חלה החובה והזכות להוביל ולקדם את בריאותם של חברי מכבי והקהילה שאנו חלק ממנה".
האירוע פתוח לציבור הרחב, תושבי צפת והסביבה ויתקיים בסבסוד נרחב של עיריית צפת. ההשתתפות בעלות סמלית של 10 ₪ בלבד המקנה אפשרות להשתמש במתקנים לאורך יום הפעילות
.25-27.6, בין השעות 16:00-22:00 ברחבת השוק העירוני בצפת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל,מאת שרית יוכפז

                                                    השקת גן לילי רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל, כשנחנך "גן לילי&...